What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Weer een spel dat ik al een tijdje heb willen hebben...Great Mahou Daisakusen, de (in mijn opinie) beste shmup op de CPS2:

Great%20Mahou%20Daisakusen%20Cartridge.jpg

Great%20Mahou%20Daisakusen%20Title.jpg
 
Voor Tekken Tag Tournament en Akai Katana, deze set voor een bos wortels overgenomen.
Ding was bijna nieuw.
Halo 4 ben ik al kwijt aan mijn zoon hahahaha

f7fde555f4bf55e0895bb94a27662f5e15736efc.jpg
 
Die NEOSD ziet er wel vet uit! Laat ons weten hoe dat bevalt?

Het is wel echt een heel duur ding. Is dit de MVS of AES versie? De AES versie is natuurlijk wel erg leuk. Lekker veel games spelen op de originele hardware.
 
Zal ik zeker doen. Als ik er iets meer op geprobeerd heb post ik wel een review op het forum. Ik wil ook kijken welke neo-geo homebrewn software er op draait.

Het is de MVS versie. Die draait op mijn 4 slot MVS via een supergun op een CRT..
 
Ben benieuwd naar je ervaring. Waarom deze en niet die van Darksoft?

Tja, ik dacht "waarom niet". Geen echte reden anders dan de zeer positieve review van Razoola. Ik las ook het volgende over de Darksoft kaart: " The multicartridge runs from a combination of an FGPA and DDR that allows space for up to four different games at any one time." Op de NEO SD flash je vanaf een SD kaart, maar het aller belangrijkste... je kunt hem nu kopen. :D
 
Nice get! Ik wil zelf de AES versie over een tijdje. Wat ik zo gelezen heb zijn bij enkele games wat problemen (slug 2 of 3 en matrimelee) vooralsnog speelt de rest 100% like the orginal. Darksoft ding schijnt crap te zijn/worden.
 
Back
Top