What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Bootlegs zijn er helaas niet meer, jaren terug is er een grote batch gemaakt, maar inmiddels niet meer te krijgen...

Weliswaar echt een gaaf systeem! Dolphin Blue, Hokuto No Ken, Guilty Gear XX, Metal Slug 6
 
Het is wachten op de multi of iets dergelijks.
Alternatief is Naomi, daar zijn een hoop Atomiswaves naartoe ge-port
 
Lego NES!!!

H0XyQPN.jpg


Heb de NES al gebouwd, nu de TV nog.
 
Ratson said:
Ja outrun elpee😎

Die LP, is die ook nog speciaal met opdruk, of zwart?
Ik begin niet aan LP's. Heb nu al elke keer mijn hobby potje leeg. Ik vind ze er wel altijd enorm vet uitzien
 
Deze versie heeft de groene kleur van de hoes.
Er is ook een gewone zwarte en de eerste uitgave was groen/transparant/roze, beetje als de hoes.
Prijs viel erg mee, was €51,00 inclusief verzenden uit België. En was nieuw en gesealed.
Ga ook echt geen grote bedragen voor vinyl neertellen. Dit is de duurste plaat die ik heb nu 😂
 
Ik heb deze LP meteen bij de release gekocht en heb dus die special colored vinyl. Heb trouwens alle releases van Data Discs. Echt een top label op het gebied van VGM vinyl. Van liefhebbers voor liefhebbers en dat merk je aan alle extra's die er altijd bij zitten en de kwaliteit van het vinyl zelf!
 
Baki said:
Ik heb deze LP meteen bij de release gekocht en heb dus die special colored vinyl. Heb trouwens alle releases van Data Discs. Echt een top label op het gebied van VGM vinyl. Van liefhebbers voor liefhebbers en dat merk je aan alle extra's die er altijd bij zitten en de kwaliteit van het vinyl zelf!

Ik was inderdaad ook aangenaam verrast van de kwaliteit en extra's. Ga er zeker meer halen.
 
Even zonder foto, maar heb:
Jaleco brawler pack (snes) en Joe & Mac Ultimate caveman collection (snes) van retro-bit gekocht.
Zijn nu bij Nedgame en amazon 12 en 18 euro.
Goede prijs wat mij betreft😎
 
Ik heb de data east.....en de retrobit console.....
verveelde mij en moest mijn nieuwe M! macbook even testenzo..dan maar filmpie gemaakt\\

 
Back
Top