What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

shots fired :lol: 😉

Kan zeker zijn dat die van Darksoft beter wordt, geen idee. Ik laat iig mijn bevindingen weten aankomende weken. :)
 
Cageman":89wpqq7p said:
waiwainl":89wpqq7p said:
Oldschool":89wpqq7p said:
Darksoft ding schijnt crap te zijn/worden.

En dat weet je hoe?
Happy reading ;): http://www.neo-geo.com/forums/showthrea ... art-Design

Beetje jammer, ik heb een aantal posts gelezen.. er zegt er ijskoud een: 'ok DS is not an ignorant guy.. he made a CPSII multi so what?'
Wait! wut? LOL hij is zeker ook vergeten datie onder andere een ST-V multi heeft ontworpen en uitgebracht.
Trouwens wil niet zeggen dat ik anti NeoDS ben hoor, integendeel, hoe meer keus hoe beter. 8)

Oh, en dit => http://www.arcade-projects.com/forums/i ... #post29406
 
Vandaag binnen gekregen. Oculus Rift DK2 met Leap Motion Controller. Echt leuk speelgoed!

Elite Dangerous met zo'n ding op je kop is echt geweldig, sommige games krijg je echt wel motion sickness van.
Anderen zijn alleen maar vet. Ik ben benieuwd als ik alles getuned heb.
Want de Leap controller werkt nog niet in Steam VR.

AntJUzA0J2Dd2zOIG3KeC43ctoXtY98fmw-f-9laD674PQW6h9PTilikKGaLpwjhfTtrQQFRlFx-u5OkvDFoB7qIWIlN_p2WKlmx0I-C2K6v_4ATdjamYJlVVnUf26r-ud6-e3zL1t2uJGkqnyuWsvwxD0WjqmSJey519Uqaf_MNYhzSepZfSEQXbYFNTWJ6yD4mGPiXfEvnnW8Gjp4hxlbMeOJ2fICoCZHmJuSKZGpBCxwBJPIhcUwXzLQ-sNqrrnA2lohxX_FuONS8XmArfVU3YxFKi4lleWexdw-kjTg5ab_EVZk3xI0cr_R2GLCY8Vv3F-qpNs9u1saroRupjhvXHDxLrWJfTHR63KC8pYG-1Da6abdMp3uUHnmtbjmR9XN3ZpK6bymGHXFJJ1o9n5CNZBwxz6_0q8dcXsoIdN3qJtPfl6D9jZtQa2x07Lwu1gTReS3XgPMgJU-yC7oXdwnazhX23tStNlyGZaVzUYlEi2___4fMNWA73YH6hcPvPcQGJ_PTtdESn5An0PGGd8hbYQuLztfYvA3pgSCc7GvEFNopOqYDPG595jnYtsQtKNZ9zbAl_gVURsaoDoCsAZbxI9nWQktyWKHBlJhCCA=w671-h895-no
 
Hobbyprojectje met een Raspberry Pi, VGA Shield 240p, 128gb usb stick met roms. Aangesloten op mn New Astro City. Gewoon omdat het kan.

tumblr_omwgwwC4VA1sns8t5o1_1280.jpg

tumblr_omwii1nQlf1sns8t5o1_1280.jpg

Mmmm 15khz scanlines....
 
PascalP":1w6nartc said:
Gezien Milspex het in een NAC draait neem ik aan via een Capcom I/O

Hmja, even niet aangedacht, gebruik de Capcom IO eigenlijk alleen nog maar om de IO te routen :)
 
Cageman":m5a7sdsj said:
Of er zit een tri-sync of 31k scherm in zijn NAC :)

Geen 31k scherm in ieder geval, dan heb je niet zoveel aan 15k output op je RPi, dus of een tri-sync of een Jamma/JVS adapter ;)
 
Back
Top