Milspex":9bbqa5o6 said:
Heel snel dus.
De NeoSD is troep en die lui op NeoGeo forum zijn een stel idioten.. :lol:
Cageman":89wpqq7p said:Happy readingwaiwainl":89wpqq7p said:Oldschool":89wpqq7p said:Darksoft ding schijnt crap te zijn/worden.
En dat weet je hoe?: http://www.neo-geo.com/forums/showthrea ... art-Design
poekiepoekie":3w3wgufi said:shots fired :lol:![]()
Kan zeker zijn dat die van Darksoft beter wordt, geen idee. Ik laat iig mijn bevindingen weten aankomende weken.![]()
PascalP":1w6nartc said:Gezien Milspex het in een NAC draait neem ik aan via een Capcom I/O
Cageman":m5a7sdsj said:Of er zit een tri-sync of 31k scherm in zijn NAC![]()