What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

F#CK, wat een gezeik met die URL's via google.
Ik plomp ze wel in mijn photobucket.
En ik zet er nu 2 internet linkje bij.


p.s. ik hoorde dat je met het kopen van het boek het Bonami Spelcomputer museum steunt. Dus Goed doel om te steunen!!!

Hasan, we gaan een arcade boek uitbrengen, en daarmee Playworks steunen. Idee???
 
beau":3q3yo0hs said:
RoOd":3q3yo0hs said:
Bedankt, die xbox hadden ze veel eerder moeten maken 2 tb opslag voeding ingebouwd
Snap er niks van dat de 2TB uitvoering niet gewoon blijvend in de winkelschappen blijft liggen, de 500GB/1TB uitvoering heb je zo vol :|
 
K405":38qr0i8y said:
Opslagruimte is net als geld.. je kan er nooit genoeg van hebben :mrgreen:
Maar geld maakt niet gelukkig, zou dat met opslagruimte (uiteindelijk/indirect/onbewust) ook zo zijn? Misschien is het wel een onuitputtelijke diepte waarbij je als een opslagmedium volzit je toch een soort genoegdoeningsgevoel krijgt?
Te diep?
 
d":27wdaf8w said:
K405":27wdaf8w said:
Opslagruimte is net als geld.. je kan er nooit genoeg van hebben :mrgreen:
Maar geld maakt niet gelukkig, zou dat met opslagruimte (uiteindelijk/indirect/onbewust) ook zo zijn? Misschien is het wel een onuitputtelijke diepte waarbij je als een opslagmedium volzit je toch een soort genoegdoeningsgevoel krijgt?
Te diep?
Maar gelukkig maken ze wel geld.. :mrgreen:

greed-is-good-gordon-gekko-parousie_ov-720x340.jpg


*disclaimer* dit is als grap bedoeld.

Ik weet dat geld opzichzelf niet gelukkig kan maken.
 
d":r6wwlsy6 said:
K405":r6wwlsy6 said:
Opslagruimte is net als geld.. je kan er nooit genoeg van hebben :mrgreen:
Maar geld maakt niet gelukkig, zou dat met opslagruimte (uiteindelijk/indirect/onbewust) ook zo zijn? Misschien is het wel een onuitputtelijke diepte waarbij je als een opslagmedium volzit je toch een soort genoegdoeningsgevoel krijgt?
Te diep?

Volgens mij maakt zowel geld als opslag niet gelukkig.
Ik heb nu verschillende folders die heten _UITZOEK - en sommige dateren uit 1999 met inhoud van m'n 286.
Het zit me niet in de weg, maar echt genoegdoening heb ik ook niet 😉

Misschien moet ik eerder deze eens lezen
Opgeruimd-De-manier-om-orde-en-rust-in-je-leven-te-brengen-Marie-Kondo.jpg
 
Ik zal je zeggen: ik heb alle boeken van mevrouw kondo gelezen en het zijn aanraders.

M'n laadjes zijn nog nooit zo geordend geweest, alles zit in bakjes en erwordt druk georganiseerd.
 
Gave artwork man. Ziet er vet uit!!!



P.s. Data opslag maakt niet gelukkig. Laatst een 5Tb HD gekocht, en daar 6 TB naartoe gekopieerd. ra ra. Gewoon opruimen.
Laatste 2 maanden alle HD's aan het opschonen en 3 Tb ondertussen verwijderd. Uitzoekmapppen, pak ik nu verplicht minimaal 5 minuten per dag voor. En ze raken steeds leger. Ik ben aan de najaars schoonmaak begonnen.

Ik heb nu wel 5 lege Externe Harde schijven liggen van 500 Gb of 1 TB. Dus als iemand nog storage nodig heeft :-) Pm maar.......
 
Back
Top