What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Net even bij Ronnie op bezoek geweest ;)

A87B8305-9FE3-4299-83F1-E995661D42AF_zpsvzkgpqas.jpg

Alvast wat buttons erin die ik nog had liggen, ziet er al wat beter uit totdat ik een 2L12B panel heb.

16E1ECE3-2140-46FF-A926-5F0C3D8A194A_zpsex33sgz6.jpg

Komende week en weekend maar eens beginnen met helemaal uit mekaar te halen voor te poetsen, gaandeweg ook wat dingen fiksen zoals de CP bekabeling, linker speaker die gaar is en de TL die af en toe flikkert.
 
3D Printjes van sombetzki

20161202_184149.png
 
Tof al die vette 3D printjes van Sombetzki, ziet er profi uit! Toch wel tof dat we in onze kleine community van die handige en behulpzame gasten hebben!
 
Kwam deze eindelijk eens een beetje betaalbaar tegen. Staat al 20 jaar op mijn wishlist. No kidding :)

E2E42E86-57FF-4140-B0C6-7D4DB3B438FA_zpsu3evitsf.jpg
 
OOOHHHH MOOI!!!! Vriend van me had die, en verkocht voor een vermogen. 750 gulden ofzo voor gekregen. maar zeker een gaaf spel.

We willen meer foto's!!!
 
groo1306":3vel6hnz said:
Cageman":3vel6hnz said:
Kwam deze eindelijk eens een beetje betaalbaar tegen. Staat al 20 jaar op mijn wishlist. No kidding :)

E2E42E86-57FF-4140-B0C6-7D4DB3B438FA_zpsu3evitsf.jpg


👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏

Very nice!!!! Dat je die hebt gevonden.
Ohhh WHOAHHHHH :shock:
Maar ben nu wel nieuwsgierig WAT je betaalbaar noemt :?: :roll:
 
Geweldig die SD Snatcher! Ik had ooit de muziek albums...spijt van de sale.

Een van mijn nieuwe aanwinsten is deze poster van Muscle Bomber. Wel echt een van mijn favoriete posters, de gruwelijke art is getekend door manga legende Tetsuo Hara, bekend van Fist of the North Star (meesterlijke anime!).

LUAehQlh.jpg
 
SD Snatcher! Heb nooit een MSX gehad, maar heb dit spel vaak bij een klasgenoot op de HAVO gespeeld...echt meesterlijk dat spel!!!

Die Muscle Bomber poster is prachtig. Ik hou wel van de stijl van Tetsuo Hara.
 
Mijn laatste nieuwe aanwinst, geen idee wat er van te verwachten maar wel een erg tof spel! Ik herleef het tv worstelen weer :D

16110669_1379212328819708_2955974717070114816_n.jpg
 
Back
Top