What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Gisteren maar weer 2 nieuwe MVS carts opgehaald bij iemand in de buurt. Basebal stars en Neo cup 98.
De verzameling begint serieuze vormen aan te nemen met volgens mij nu rond de 50 titels :-)

M'n cab is vorige week ook uit de verhuiswagen gekomen en staat al blij te wachten op z'n chassis dat gerepareerd wordt...

Nu nog een kastje voor m'n games scoren en dan kan ik er weer even tegenaan, de Billy van ikea is echt prima formaat voor shockboxes merk ik.
 
Mijn eerste eigen cab is een feit! :mrgreen:
Mhvrbjg.jpg

Mocht iemand interesse hebben, ik heb er nog 1 nieuw in doos liggen.
 
PascalP":212inydl said:
Heeft eventjes geduurd, maar dan heb je ook wat.... :mrgreen:

1AFE0414-B48E-4B35-9FE3-EC90E6100CF0_zpsqjtgpzp0.jpg

Zag gister dat de preorders nog open stonden, ik dacht ik denk er ff nachtje over na. Wil ik vanmorgen gaan bestellen is ie sold out. FaK!
 
Switch is echt een no-brainer IMO, zag wel dat er tegenwoordig ook een (goedkopere) 'lite' versie was met 2x scart out ipv scart/vga out.
Voor mij persoonlijk is de VGA out wel handig gezien mijn displays ook 240p over VGA doen, scheelt dus weer een extra scart kabel en scart naar BNC adapter :)
 
PascalP":1pfezu6p said:
Voor mij persoonlijk is de VGA out wel handig gezien mijn displays ook 240p over VGA doen, scheelt dus weer een extra scart kabel en scart naar BNC adapter :)

precies dit inderdaad..
 
Hinotori gaat nog wel. Maar Metal Gear en Solid Snake daarentegen ;).

Supervette games. Wat een heerlijke lineup om die zo te zien staan. Top aankoop!
 
Wat cool om die zo te zien! Echt zoveel gespeeld. Kan die muziek en graphics nog dromen. Twee weken geleden mijn Panasonic A1WX MSX2+ verkocht, alweer spijt van :(
 
joeks":j57tk8p8 said:
Wat cool om die zo te zien! Echt zoveel gespeeld. Kan die muziek en graphics nog dromen. Twee weken geleden mijn Panasonic A1WX MSX2+ verkocht, alweer spijt van :(
:doh: :doh: :doh: :doh: :doh:

tijd voor een turbo-R :D
 
Da Dude":c25wsirx said:
Nu nog SD Snatcher ;-)
Of heb je die al?

heb je niet goed naar de foto gekeken? :P
...maar of die in mijn collectie blijft weet ik nog niet. MG en firebird wilde ik compleet hebben, mooiste herinneringen aan.
 
Toevallig vorige week eentje in de gaten gehouden op Yahoo Japan, maar die stond op 1 dag voor einde al op 190 euro. Hmm..
Da Dude":1kbnehgv said:
tijd voor een turbo-R :D
 
En toch zijn YAJ veilingen beter als de buyouts. Die vraagprijzen zijn vaak idioot. Zoals 500+ voor een gryzor

Als ik voor sd een nomaal bedrag kan krijgen gaat ie wel weg
 
Back
Top