What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's Playground

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
8)

Ik heb zelf de fire convertor en de universal, die laatste speelde alles incl. mario rpg enzo, alleen seiken densetsu 3 niet, maar ik heb een ntsc snes. Ik kan het niet met zekerheid zeggen helaas.
 
DreamerNL":16mng9k5 said:
8)

Ik heb zelf de fire convertor en de universal, die laatste speelde alles incl. mario rpg enzo, alleen seiken densetsu 3 niet, maar ik heb een ntsc snes. Ik kan het niet met zekerheid zeggen helaas.

Weet al welke ik nodig ben, heb de SFX convertor nodig.
Zijn trouwens erg schaars... :cry:
Je stop het pal spel acher en de import boven.
 
Vandaag binnen gekregen van R.Klok.
Zoals hij al aangaf in ons telefoongesprek ziet hij er echt als nieuw uit!
Zelfs de beschrijving is nog geseald 8)

Ronnie bedankt! 😉
psxboxedmintaj4.jpg
 
almighty":1iiw8s55 said:
Vandaag binnen gekregen van R.Klok.
Zoals hij al aangaf in ons telefoongesprek ziet hij er echt als nieuw uit!
Zelfs de beschrijving is nog geseald 8)

Ronnie bedankt! 😉
psxboxedmintaj4.jpg

Zeer netjes!! Wat heb je ervoor betaald als ik zo vrij mag zijn?
 
DreamerNL":1iz12yl6 said:
Yup die is het.

Mooi dus niet :cry:
Dan maar eens een ntsc snes kopen.


Geoffrey: deze heeft me 39,99 gekost 😉
 
Is die DK niet gewoon kapot ofzo?

Ik had een Famicom Super Donkey Kong cartridge en die werkte uitstekend met de Fire FX converter. Op een 60hz gemodde PAL snes, dat wel. maar 50hz werkte ook.
 
Ik heb ook zo'n jap. convertor voor mijn snes waar de import er boven op gaat en de PAL aan de zijkant. Bij mij geven sunset riders NTSC en supersf2 beide het bericht dat mijn snes niet compatible is met die games. Rest doet het gewoon, ik denk dat het aan bepaalde games ligt.

Verder Allmighty, wordt tijd dat je wat echte vette MVS games op de kop gaat tikken ik heb binnenkort mark of the wolves te koop dan heb je meteen een vette fighter. World heroes doe je dan echt nooooit meer hehe 😉
 
ruderudie":2u70gop0 said:
Ik heb ook zo'n jap. convertor voor mijn snes waar de import er boven op gaat en de PAL aan de zijkant. Bij mij geven sunset riders NTSC en supersf2 beide het bericht dat mijn snes niet compatible is met die games. Rest doet het gewoon, ik denk dat het aan bepaalde games ligt.

Verder Allmighty, wordt tijd dat je wat echte vette MVS games op de kop gaat tikken ik heb binnenkort mark of the wolves te koop dan heb je meteen een vette fighter. World heroes doe je dan echt nooooit meer hehe 😉

Kon ze niet laten liggen voor 7 euro 😉
Nu snel een keer SS (mvs) scoren 8)
 
supermetroidroboarmyrrrsh5.jpg


En wat denk je? doet Super metroid het ook al niet, met beide convertors :evil:
Niet compatible met super nintendo/famicom.
Dan toch maar eens een Famicom kopen, want hier wordt ik schijtziek van.
 
Makkelijkst is echt als je een 50/60 Hz switchable SNES koopt hoor, dan hoef je niet te knoeien met adaptors en zo. Ik heb de mijne gekocht op consolepassion.co.uk en ben er nog steeds heel tevreden mee.
 
Vandaag dus op de beurs geweest en Arnhem en toch nog iets kunnen scoren.Het viel mij wel enigzins iets tegen, en de prijzen waren best aan de hoge kant.Toch kon ik het niet laten iets te kopen en het meeste komt van R.Kolk vandaan.
beursarhnem1mr9.jpg

Zeker R-type complete is een must have voor m'n pc engine 😉
beursarnhem2qj1.jpg

beursarnhem3dz7.jpg

Deze had ik nog via e-bay gescoord, vooral crying is een vette shooter 8)

Ronnie was m'n Super Famicom vergeten dus die stuurt hij morgen meteen op, dus moet toch nog even wachten :cry:
 
Vandaag besteld, voor het weekend in huis 8)

rtypedeltanewboxedkg7.jpg


En net nog deze even erbij gekocht.

draculaxxsuperfamicombq8.jpg


Zijn niet de goedkoopste titels, maar mogen zeker niet aan m'n collectie ontbreken 😉
R-Type delta is new geseald en dracula xx verkeert in mint staat 8)
Ik ben erg tevreden :D
 
jow Almighty, leuke aankopen gedaan trouwens in Arnhem, aanbod viel mij ook wat tegen maarja sommige dingen kun je gewoonweg niet laten liggen..

vooral die Kof'97 had ik niet laten liggen, vooral nu ik hem niet meer heb op MVS...:cry: maar ergens in mijn achterhoofd heb ik toch zo'n gevoel dat ik hem binnenkort weer kan spelen....😉

die R-type Delta moet ik ook nog een keer origineel zien te bemachtigen voor de PSX... .. ik speel nu met een copieetje van zo'n 8 jaar oud die ik ergens uit een doos heb gevist uit mijn
'koopmaarraakvooreenknaaktijdperk', wat copieetjes betreft dan.... geweldige titel ook.
 
Metal Slut":1zttenii said:
jow Almighty, leuke aankopen gedaan trouwens in Arnhem, aanbod viel mij ook wat tegen maarja sommige dingen kun je gewoonweg niet laten liggen..

vooral die Kof'97 had ik niet laten liggen, vooral nu ik hem niet meer heb op MVS...:cry: maar ergens in mijn achterhoofd heb ik toch zo'n gevoel dat ik hem binnenkort weer kan spelen....😉

die R-type Delta moet ik ook nog een keer origineel zien te bemachtigen voor de PSX... .. ik speel nu met een copieetje van zo'n 8 jaar oud die ik ergens uit een doos heb gevist uit mijn
'koopmaarraakvooreenknaaktijdperk', wat copieetjes betreft dan.... geweldige titel ook.

KoF 97 gaat vandaag op de post 😉
Ik had hem dubbel vandaar dat ik hem te koop had.
Weer wat nieuwe aanwinsten binnengekregen vandaag en het ziet er weer op en top uit.Zelfs de Super Famicom is in mint staat, er zijn geen krassen+verkleuring te zien 8)
Ronnie heeft me weer erg gelukkig gemaakt!
gradius2sf8.jpg

superfamicomqs0.jpg


Voor 36 euro is de famicom echt een koopje, teminste als je nagaat dat de converters ook niet goedkoop zijn.Nu ben ik teminste zeker van het gezeik af met die converters.
En als ik die verkocht heb dan heb ik met een beetje geluk de famicom free :roll:
 
Vandaag binnen gekregen van Metal Slut 😉
Werkt perfect en ben er erg blij mee, bedankt!!
xmen1if5.jpg

xmen2il8.jpg

xmenpcbboarduw7.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top