What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's Playground

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Nee klopt, het gaat mij ook meer om de nostalgische gevoelens bij de oude games. Die ga ik dan ook zeker aanschaffen, de sidekicks, street hoops, ss2 etc doen me veel meer maar ik was benieuwd naar het officiële "overlijden" inderdaad. Bedankt toch, misschien dat ik er ook nog eens een supergun bij aanschaf tot ik weer een cab heb.....
 
ruderudie":5zd28qz0 said:
Nee klopt, het gaat mij ook meer om de nostalgische gevoelens bij de oude games. Die ga ik dan ook zeker aanschaffen, de sidekicks, street hoops, ss2 etc doen me veel meer maar ik was benieuwd naar het officiële "overlijden" inderdaad. Bedankt toch, misschien dat ik er ook nog eens een supergun bij aanschaf tot ik weer een cab heb.....

Staat er nog eentje te koop op marktplaats ruderudie.
De vraagprijs is 75 euro.
 
Ja klopt maar marktplaats is een beetje dubieus wat mij betreft, ik heb er niet altijd goede ervaringen mee gehad. Ik zal de beste man een mailtje sturen kijken of hij enigzins te vertrouwen is. Ik heb al wel een nieuwe mvs in doos gezien voor 90 euro, maar ik ga skiën in januari dus dit project wordt in ieder geval uitgesteld tot na februari/maart. Nu alvast een staatje maken wat het me in totaal gaat kosten, ik gok op een kleine 175 a 200 euro. Gelukkig heb ik de mvs's al 😉 want ik moet nog nieuwe skischoenen kopen :(

btw de neocd komt er ook aan begin volgende week..
 
ruderudie":1plk6m6a said:
Ja klopt maar marktplaats is een beetje dubieus wat mij betreft, ik heb er niet altijd goede ervaringen mee gehad. Ik zal de beste man een mailtje sturen kijken of hij enigzins te vertrouwen is. Ik heb al wel een nieuwe mvs in doos gezien voor 90 euro, maar ik ga skiën in januari dus dit project wordt in ieder geval uitgesteld tot na februari/maart. Nu alvast een staatje maken wat het me in totaal gaat kosten, ik gok op een kleine 175 a 200 euro. Gelukkig heb ik de mvs's al 😉 want ik moet nog nieuwe skischoenen kopen :(

btw de neocd komt er ook aan begin volgende week..

Nou voor 175/200 euro moet het te doen zijn 😉
Leuk dat er hier nog iemand een neogeocd haalt,als je hem binnen heb post dan eens een foto bij je collectie,altijd wel leuk om te zien.
 
DreamerNL":1gjqojs2 said:
Ik ben denk ik samen met Baki de enige die over is gestapt van MVS naar AES :P

Ik had ook eerst MVS en daarna overgestapt naar AES.
Nu heb ik op dit moment geen van beide meer :lol:.
 
Heej Almighty, hier die ene gast waarje het (complete) MVS board van hebt, zag op de fotos dat je de Supergun al binnen had...... supercool met je mvs bordje op je lcd... Coole verzameling consoles heb je, consoles zien er zekers nog goed uit..

Ik heb bijna alle jamma bordjes verkocht nu en heb dan nog 3 MVS games te koop....... Ik wou een 360 aanschaffen maar kan het toch niet laten om weer een NG console aan te schaffen. (360 komt later wel weer)
Zit nog te twijfelen een AES of een NGCD.... eigenlijk weinig twijfel mogelijk maarja wil eigenlijk ook nog een Sega Saturn aan schaffen. Dus zal wel een NGCD worden. Maar je NGCD bevalt je goed trouwens?

Ik wil de consoles zowiezo wel uit het buitenland (japan) halen, iemand wat suggesties voor een beginnende koper (naar het buitenland toe dan)....
Webshops die betrouwbaar zijn, ebay-shops ofzo... las ook ergens dat Ken (Ken hemvoorderestniet) de medemensen hier op het forum gelukkig kan
maken met gear? Ik hoor wel wat julllie ervaringen zijn....

zo da was mijn eerste post hiero....
 
Metal Slut":15yneymm said:
Heej Almighty, hier die ene gast waarje het (complete) MVS board van hebt, zag op de fotos dat je de Supergun al binnen had...... supercool met je mvs bordje op je lcd... Coole verzameling consoles heb je, consoles zien er zekers nog goed uit..

Ik heb bijna alle jamma bordjes verkocht nu en heb dan nog 3 MVS games te koop....... Ik wou een 360 aanschaffen maar kan het toch niet laten om weer een NG console aan te schaffen. (360 komt later wel weer)
Zit nog te twijfelen een AES of een NGCD.... eigenlijk weinig twijfel mogelijk maarja wil eigenlijk ook nog een Sega Saturn aan schaffen. Dus zal wel een NGCD worden. Maar je NGCD bevalt je goed trouwens?

Ik wil de consoles zowiezo wel uit het buitenland (japan) halen, iemand wat suggesties voor een beginnende koper (naar het buitenland toe dan)....
Webshops die betrouwbaar zijn, ebay-shops ofzo... las ook ergens dat Ken (Ken hemvoorderestniet) de medemensen hier op het forum gelukkig kan
maken met gear? Ik hoor wel wat julllie ervaringen zijn....

zo da was mijn eerste post hiero....

Hey Ralph 😉
Ja de ngcd bevalt mij prima en ook jou mvs bordje!
Ben nu druk bezig om er een houten bak omheen te maken en dat lukt me aardig.Waarschijnlijk dit weekend wel klaar.
Zelf haal ik m'n console bij deze e-bayers en heb nog nooit gezeik gehad en ze zijn bijna in mint staat.
http://stores.ebay.nl/RX-Japanese-Toys-and-Video-Games
http://stores.ebay.nl/Hit-Japan-Video-Games-and-Anime
En bij R.Klok moet je wel ff vragen hoe de staat is,maar 8/10 keer ziet het er keurig uit!
http://stores.ebay.nl/Japanese-Retro-games-and-consoles_W0QQssPageNameZstrkQ3amefsQ3amesstQQtZkm

succes!
 
Dit is 1 van m'n laaste aanwinsten voor m'n pc engine en zeker een game die niet aan je collectie mag ontbreken!
forgottenworldspb7.jpg
 
heej ben benieuwd hoe de behuizing gaat worden voor het mainboard....
Mocht ie klaar zijn van het weekend zijn we de fotos graag tegemoet!

Ben er nu wel uit om eerst een Saturn JAP te halen, heb sommige games gechecked waaronder wat horizontale shooters, te gekke 2d graphics komt er gewoon uit dat apparaat. Nog effe kijken welke versie maar dat zal wel de
witte worden....
 
Metal Slut":2fub343w said:
heej ben benieuwd hoe de behuizing gaat worden voor het mainboard....
Mocht ie klaar zijn van het weekend zijn we de fotos graag tegemoet!

Ben er nu wel uit om eerst een Saturn JAP te halen, heb sommige games gechecked waaronder wat horizontale shooters, te gekke 2d graphics komt er gewoon uit dat apparaat. Nog effe kijken welke versie maar dat zal wel de
witte worden....

m'n mainbord behuizing ligt in de kliko :lol:
Was toch niet echt mooi en vooral niet handig,haal ooit nog wel eens een keer een 2 slot's mainbord 😉

Vergeet vooral niet de 2D Fighters op de Saturn!
Daar heb je namelijk veel goede/mooie games van.
 
Hir nog wat games uit m'n megadrive collectie,zitten een paar goede titels tussen.
megadrivecollectieis3.jpg
 
SOR reeks op zijn best ;) Die staan ook bij mij te pronken...

Hoe is Double Dragon en Turtles? Die ontbreken nog in mijn collectie
 
Gameholic":1tajs266 said:
SOR reeks op zijn best ;) Die staan ook bij mij te pronken...

Hoe is Double Dragon en Turtles? Die ontbreken nog in mijn collectie

Turtles is zeker een game die eigelijk niet aan je collectie mag ontbreeken.
Wel haalt hij het niet bij de snes versie.
Double Dragon is een goede arcade port en ziet er goed uit.
Zelf zit ik nog te azen op Double Dragon 2 voor de megadrive en zogauw hij hem heeft ben ik de eerste die het hoort 8)
 
wow die behuizing heb je al in de kliko liggen? das wel jammer van het werk maarja als het nergens op lijkt ken je het maar beter weggooien ja...

Mocht je evt. eens een behuizing willen maken/hebben van aluminium of staal ofzo... das mijn dagelijks werk, nouja behuizingen komen wel eens voor maar hoofdzakelijk plaatwerk.

Het is alleen een beetje een moeilijk model omdat je hem er horizontaal in steekt ipv. verticaal zoals een 2-slots. Mocht je een idee daarin hebben hoor ik het wel. Er kan zowel een logo ingesneden worden van bv. SNK ofzo..
 
Metal Slut":2ya3wnd4 said:
wow die behuizing heb je al in de kliko liggen? das wel jammer van het werk maarja als het nergens op lijkt ken je het maar beter weggooien ja...

Mocht je evt. eens een behuizing willen maken/hebben van aluminium of staal ofzo... das mijn dagelijks werk, nouja behuizingen komen wel eens voor maar hoofdzakelijk plaatwerk.

Het is alleen een beetje een moeilijk model omdat je hem er horizontaal in steekt ipv. verticaal zoals een 2-slots. Mocht je een idee daarin hebben hoor ik het wel. Er kan zowel een logo ingesneden worden van bv. SNK ofzo..

Dat is wel aardig,maar aangezien ik ook in de toekomst jamma arcade games aanschaf zit ik toch met het probleem dat ik steeds m'n Mak Supergun moet loskoppelen.
Ik hou E-Bay gewoon in de gaten voor een 2 slot's 😉

ps:wat gaat me zoiets eigelijk kosten dan...?
 
Eindelijk voor een zacht prijsje Turtles in Time kunnen bemachtigen 😉
Het doosje heeft wel lichte gebruik sporen maar de cartridge is echt in goede staat.
turtlesintimelogocl7.jpg

turtlesintimedoosjezp8.jpg
 
Vette shit ;) Ja ondanks het feit dat ik een SNES heb, heb ik ervoor gekozen om alleen Sega stuff te collecten. Voor de N64 heb ik nu vrijwel alle toppers (zowel JAP als PAL) maa om nu nog aan de SNES te beginnen. Nee dat is teveel van het goede.

Turtles Hyperstone Heist is overigens geen makkelijke titel om te vinden. Datzelfde geldt voor Double Dragon.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top