ruderudie
Bullet Dodger
Nee klopt, het gaat mij ook meer om de nostalgische gevoelens bij de oude games. Die ga ik dan ook zeker aanschaffen, de sidekicks, street hoops, ss2 etc doen me veel meer maar ik was benieuwd naar het officiële "overlijden" inderdaad. Bedankt toch, misschien dat ik er ook nog eens een supergun bij aanschaf tot ik weer een cab heb.....