A
Anonymous
Guest
Nou hier een greep uit mijn collectie,in vergelijking met die van Ken is het bijna niks
,maar ben dan ook pas vanaf Oktober begonnen
(01-10-2006).
Mijn Woonkamer,waar vooral de Saturn,SNES en Xbox360 erg actief zijn.
En we kijken ook erg graag een filmpje
Hier m'n consoles(boxed en vrijwel Mint*)
Laaste aankopen Retro Beurs Arnhem(rijnhal)
Hier de vitrinekast van boven naar beneden en van links naar rechts
Hier wat verschillende games die ik recent gekocht heb op E-bay(afgelopen 2mnd)
En hier m'n opslagplek voor m'n console dozen(zolder)
Zo gauw er weer iets nieuws is hou ik jullie op de hoogte
Mijn Woonkamer,waar vooral de Saturn,SNES en Xbox360 erg actief zijn.
En we kijken ook erg graag een filmpje
Hier m'n consoles(boxed en vrijwel Mint*)
Laaste aankopen Retro Beurs Arnhem(rijnhal)
Hier de vitrinekast van boven naar beneden en van links naar rechts
Hier wat verschillende games die ik recent gekocht heb op E-bay(afgelopen 2mnd)
En hier m'n opslagplek voor m'n console dozen(zolder)
Zo gauw er weer iets nieuws is hou ik jullie op de hoogte

