A
Anonymous
Guest
Gameholic":37rskqzo said:Vette shitJa ondanks het feit dat ik een SNES heb, heb ik ervoor gekozen om alleen Sega stuff te collecten. Voor de N64 heb ik nu vrijwel alle toppers (zowel JAP als PAL) maa om nu nog aan de SNES te beginnen. Nee dat is teveel van het goede.
Turtles Hyperstone Heist is overigens geen makkelijke titel om te vinden. Datzelfde geldt voor Double Dragon.
Weet wat je bedoelt Gameholic, je moet grenzen trekken waar je voor gaat collecten
Double Dragon en Turtles Hyperstone Heist zijn zeker erg moeilijk te krijgen, ik had hier toevalig een mannetje voor die mij een mailtje stuurde wanneer hij 1 van deze titels binnen zou krijgen 8)
Hij kijkt ook nog voor mij voor Double Dragon 2 voor de Megadrive,is dat nu niet aardig
