Anonymous":5hfsde6u said:Hehe de koopdrift wordt niet alleen bij mij alsmaar erger zie ik. Ik werk gelukkig nog niet fulltime anders had ik zwaar ruimtegebrek. Vertel komende tijd eens over je ervaringen met de neo cd, ik wil er ook al een tijdje 1 maar door afraden toch nooit iets van gekomen. Misschien dat jij wat tegengas kunt geven![]()
Anonymous":3e24i8xz said:Ja zolang je het bij "kleine" fighters houdt is het prima te doen zo te zien, de kof serie speel ik wel op saturn en dc en tezijnertijd weer op MVS. shooters en brawlers zijn zo te zien goed te spelen.
Ik heb nu een koopje op het oog dat er goed uit ziet, alleen overstijgen de shipping costs de aankoopprijs nogal. Toch komt het totaal op niet meer dan 110 euro, een prijs waarvoor ik hem zeker weer kwijt kan als ik het niks vind. Toch maar doen denk ik...
DreamerNL":102xky7y said:Ik ben denk ik samen met Baki de enige die over is gestapt van MVS naar AES![]()
Hehe denk het wel DreamerNL. Het is voor mij als collector persoonlijk veel meer waard om AES te hebben. Bij MVS kocht ik maar raak en speelde ik eigenlijk niet veel, nou dat is met AES wel anders. Ook de casing, boekje etc is voor mij een reden. Ieder zijn ding initDreamerNL":j6qmx9kk said:Ik ben denk ik samen met Baki de enige die over is gestapt van MVS naar AES![]()
Baki":1gmsrqb6 said:Hehe denk het wel DreamerNL. Het is voor mij als collector persoonlijk veel meer waard om AES te hebben. Bij MVS kocht ik maar raak en speelde ik eigenlijk niet veel, nou dat is met AES wel anders. Ook de casing, boekje etc is voor mij een reden. Ieder zijn ding initDreamerNL":1gmsrqb6 said:Ik ben denk ik samen met Baki de enige die over is gestapt van MVS naar AES![]()
![]()
DreamerNL":wtoadtpw said:Ik ben denk ik samen met Baki de enige die over is gestapt van MVS naar AES![]()
almighty":3bw9ca1r said:Zo en nu snel wat betere games scoren![]()
Anonymous":3ccdb2ac said:Wat voor controllers/ sticks heb je op die supergun aangesloten? EN is het gewoon en kwestie van een MVS bordje met supergun (ipv jamma stekker?) connecten en spelen maar?
En weet iemand hier toevallig tot welk jaar SNK games heeft uitgebracht voor de NEO cd? Naar mijn weten zijn bv games als Mark of the Wolves en Kof ouder dan 99 niet meer gereleased.