What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's Playground

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
R-Type":fb24x77o said:
^ dat is mij ook.

Vreemd dat ik altijd 2x moet inloggen.. firefox issue?

Check:







Van binnen een meter genomen, pic 2's stage is een constant bewegende background vandaar de blur tijdens het fotograferen.

Ziet er goed uit hoor! Heerlijk die 2d graphics
 
Vandaag binnengekregen van Hit Japan :D
Ziet er keurig uit en er gaat niks boven een potje Super Sidekicks 😉
Ook de laadtijden van deze games zijn perfect,binnen 15 sec. kun je meteen aan de bak.
Heb meteen een RGB kabel besteld en zo gauw ik die binnen heb post ik wel wat leuke screens 😉

ps:Wat een bak van een console,dacht dat de xbox groot was :shock:

neogeocdjf4.jpg
 
Vandaag binnengekregen m'n SNK MV1F bordje :D (compleet)
Het is nu wachten op m'n Mak Supergun 😉
Niet de beste titel erbij maar voor 20 euro kon ik hem niet laten liggen(compleet)
snkmv1ffd8.jpg

mvsburningfightnc8.jpg


Ben er nog over uit hoe ik het ga aanpakken maar het is de bedoeling dat ik een mooi kastje ga maken waar ik het bordje in kan zetten.Mischien nog iets erop van een SNK logo :P
 
Hehe de koopdrift wordt niet alleen bij mij alsmaar erger zie ik. Ik werk gelukkig nog niet fulltime anders had ik zwaar ruimtegebrek. Vertel komende tijd eens over je ervaringen met de neo cd, ik wil er ook al een tijdje 1 maar door afraden toch nooit iets van gekomen. Misschien dat jij wat tegengas kunt geven :)
 
Anonymous":5hfsde6u said:
Hehe de koopdrift wordt niet alleen bij mij alsmaar erger zie ik. Ik werk gelukkig nog niet fulltime anders had ik zwaar ruimtegebrek. Vertel komende tijd eens over je ervaringen met de neo cd, ik wil er ook al een tijdje 1 maar door afraden toch nooit iets van gekomen. Misschien dat jij wat tegengas kunt geven :)

De games die ik nu speel(Last Resort en Super Sidekicks)zijn prima te doen op een NeoGeo CD.En zo zijn er nog genoeg titels die speelbaar zijn op de cd.Je moet alleen geen KoF(vanaf 95)gaan spelen want dan worden de laadtijden echt bagger.Zelf probeer ik gewoon onder de 100 Megs te blijven voor de NeoGeo Cd en de krachtpatsers haal ik wel op de MVS 😉
Eerst zou ik nooit aan een NeoGeo Cd beginnen en de meeste hier raaden het af.Zelf vind ik dat deze(toch wel mooie console)een plekje verdiend in mijn woonkamer :)
 
Ja ik heb zelf mijn arcade cabinet verkocht en wil tezijnertijd nog een candy kopen maar dat zit er nu niet in. Heb mijn mvs's dus nog liggen hier voor in de toekomst. Ik twijfel nu nog over een cd of AES maar ik denk dat het toch de cd wordt of ik moet een heel goede aanbieding van een AES tegenkomen.
Dit is eigenlijk een beetje het probleem: Games die op de cd goed lopen zonder te lange laadtijden zijn tevens de games die op de AES betaalbaar zijn. Ik zal geen 100 tot 200 euro aan een game uitgeven dus dan kun je in principe net zo goed en cd kopen.
 
Ja zolang je het bij "kleine" fighters houdt is het prima te doen zo te zien, de kof serie speel ik wel op saturn en dc en tezijnertijd weer op MVS. shooters en brawlers zijn zo te zien goed te spelen.

Ik heb nu een koopje op het oog dat er goed uit ziet, alleen overstijgen de shipping costs de aankoopprijs nogal. Toch komt het totaal op niet meer dan 110 euro, een prijs waarvoor ik hem zeker weer kwijt kan als ik het niks vind. Toch maar doen denk ik...
 
Anonymous":3e24i8xz said:
Ja zolang je het bij "kleine" fighters houdt is het prima te doen zo te zien, de kof serie speel ik wel op saturn en dc en tezijnertijd weer op MVS. shooters en brawlers zijn zo te zien goed te spelen.

Ik heb nu een koopje op het oog dat er goed uit ziet, alleen overstijgen de shipping costs de aankoopprijs nogal. Toch komt het totaal op niet meer dan 110 euro, een prijs waarvoor ik hem zeker weer kwijt kan als ik het niks vind. Toch maar doen denk ik...

Was zelf 120 euro kwijt(incl.shipping)en had hetzelfde als jij,mocht ik het niks vinden dan raak ik hem zeker wel kwijt voor een dikke 150 euro 😉
Maar integendeel,het is gewoon een tof ding!
 
DreamerNL":102xky7y said:
Ik ben denk ik samen met Baki de enige die over is gestapt van MVS naar AES :P

Zou ik nooit doen,dan haal ik ooit nog wel een AES erbij 😉
 
DreamerNL":j6qmx9kk said:
Ik ben denk ik samen met Baki de enige die over is gestapt van MVS naar AES :P
Hehe denk het wel DreamerNL. Het is voor mij als collector persoonlijk veel meer waard om AES te hebben. Bij MVS kocht ik maar raak en speelde ik eigenlijk niet veel, nou dat is met AES wel anders. Ook de casing, boekje etc is voor mij een reden. Ieder zijn ding init ;)
 
Baki":1gmsrqb6 said:
DreamerNL":1gmsrqb6 said:
Ik ben denk ik samen met Baki de enige die over is gestapt van MVS naar AES :P
Hehe denk het wel DreamerNL. Het is voor mij als collector persoonlijk veel meer waard om AES te hebben. Bij MVS kocht ik maar raak en speelde ik eigenlijk niet veel, nou dat is met AES wel anders. Ook de casing, boekje etc is voor mij een reden. Ieder zijn ding init ;)

Het is gewoon jammer dat dezelfde games op een AES gewoonweg een stuk duurder zijn.Ik ga eigelijk puur voor het gamen.Ik heb hier een dure pc engine staan die ook niet iedereen heeft en daar zijn de games ook niet bepaald goedkoop op 😉 .Dus ik laat de AES even voor wat het is. Maar hij zal ooit nog wel in m'n collectie komen als is het alleen puur voor de heb :)
 
Zoals beloofd hier even snel wat screens van m'n MVS+Mak Supergun in actie.Ga nog wel een box om de mvs bouwen en er iets speciaals van maken en daar volgen nog foto's van als het klaar is.De game die erbij zit is niet een van jullie favorieten maar dat boeit nu ff niet,ik ben er namelijk wel blij mee 😉
mvsburningfightscreenshel5.jpg

maksupergunha3.jpg

maksupergun2gr8.jpg


Zo en nu snel wat betere games scoren :D
 
Hehe ik heb ook een pce en idd veel games zijn niet goedkoop. Maar er zitten beste toffe games tussen die je voor een redelijke prijs kan vinden hier en daar. Als je nog wat mvs games zoekt foregames heeft nog wel wat mvs games liggen en een aantal zijn echt niet duur.
 
Ik heb Burning Fight op de AES.. speelde ik vroeger vaak in de arcade. Maar was toen ook al minder dan Final fight vond ik.

DreamerNL":wtoadtpw said:
Ik ben denk ik samen met Baki de enige die over is gestapt van MVS naar AES :P

Dat ligt eraan, ik heb MVS gehad, toen heel kort AES (verkocht om financiele redenen) en nu sinds de herfst weer AES. Ik wilde gewoon lekker een console zonder technische bullshit en ruimtegebrek.. ook al wist ik dat Garou etc dan vrij onbereikbaar zouden worden.

De tofste Neo titels vind ik ook eigenlijk die uit mijn jeugd.. die ik altijd speelde in amusement hallen op vakantie en/of kermis. FF1, Sidekicks 2, AoF, SamSho1.. daarvan krijg ik een trip down memory lane. Waren ook SNK's gouden jaren.

Kwam ik weer thuis, deed ik zwaar gedesillusioneerd mijn MD weer aan... er zijn vast wel meer mensen die dit kennen...
 
Ik moet mijzelf hier de laatste weken enorm inhouden niet weer een berg AES aan te schaffen, het is echt een soort zonnesteek die je hier krijgt als je die vitrinekasten vol ziet staan. Maar goed ik heb nog een rijtje staan thuis en ik heb ervoor gekozen niet alleen liever geld aan MVS, maar ook aan andere arcadeborden uit te geven die nooit een fatsoenlijke release op een console hebben gehad en dan met name vertical shmups.
 
Wat voor controllers/ sticks heb je op die supergun aangesloten? EN is het gewoon en kwestie van een MVS bordje met supergun (ipv jamma stekker?) connecten en spelen maar?

En weet iemand hier toevallig tot welk jaar SNK games heeft uitgebracht voor de NEO cd? Naar mijn weten zijn bv games als Mark of the Wolves en Kof ouder dan 99 niet meer gereleased.
 
almighty":3bw9ca1r said:
Zo en nu snel wat betere games scoren :D

Ik heb er nog 3 te koop (wel cart only) in mijn topic in het buy & sell forum.

Zeer mooie collectie verder!
 
Anonymous":3ccdb2ac said:
Wat voor controllers/ sticks heb je op die supergun aangesloten? EN is het gewoon en kwestie van een MVS bordje met supergun (ipv jamma stekker?) connecten en spelen maar?

En weet iemand hier toevallig tot welk jaar SNK games heeft uitgebracht voor de NEO cd? Naar mijn weten zijn bv games als Mark of the Wolves en Kof ouder dan 99 niet meer gereleased.

Volgens mij is KOF99 de laatste release. Dus ik zou zeggen dat de Neo CD met ingang van het nieuwe millenium is overleden. Overigens mis je dan niet heel veel: KOF2k, Garou en Slug 3 waren nog heel goed, daarna ging het bergafwaarts imo (met Slug 4 en 5, SS5, KOF2k1, SvC etc)..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top