A
Anonymous
Guest
Heej MightyMarc, ik zie dat je X-men al aangesloten hebt... geweldige game is het.
En ik denk trouwens voor hele leuke prijs, ik heb ze op Ebay wel eens er uit zien gaan voor zo'n 70 a 80 dollar..... hoeveel player versie dat was geen idee meer. (mss de 4 player versie).
Zodadelijk ook maar eens gaan checken wat de postbode mij heeft gebracht vandaag...... :lol:
iig niks te danken en jij nog bedankt voor KoF'97!
En ik denk trouwens voor hele leuke prijs, ik heb ze op Ebay wel eens er uit zien gaan voor zo'n 70 a 80 dollar..... hoeveel player versie dat was geen idee meer. (mss de 4 player versie).
Zodadelijk ook maar eens gaan checken wat de postbode mij heeft gebracht vandaag...... :lol:
iig niks te danken en jij nog bedankt voor KoF'97!