What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nintendo Switch

Ik heb door mijn kleine kinderen nog niet eens aan mijn wiiu toegekomen. Ga dat spul dus eerst maar eens spelen en SWITCH dan na een jaar.

Cageman":wz9te4de said:
Bluetooth is sowieso klote.. Ik ben betrokken bij een proces waarin nieuwe hardware met BT wordt ontwikkeld (niet arcade gerelateerd), en de meeste issues komen uit BT.

Misschien een idee om je vriend even te laten kijken naar zijn wifi setup. BT zit op 2,4ghz, net als veel wifi netwerken. Pak een ander kanaal, ga op 5ghz over, etc.

BT is een raar iets, ik heb een wireless keyboard met dongle maar niet nodig en een wireless muis met dongle die ik weer wel moet gebruiken.
Heb op werk de analyse gezien van alle draadloze netwerken en frequenties in ons kantooorpand (van buiten en binnen) en daar wordt je niet blij van, er straalt zoveel om je heen dat je het echt niet gek hoeft te vinden dat spullen het af en toe niet doen:)

Moet vandaag nog even werken, maar daarna gelijk Zelda aanknallen.

Heb de Switch is men handen gehad en ja.... leuk maar zelf zou ik hem niet halen nu. Zelda is wel iets scherper op de Switch dan de WiiU.

Even een mini klaag review van mijn 10 uur Zelda;

- Frame drop
- Niet scherp en soms gewoon lelijk
- Mis eigenlijk wat muziek
- Wapens boeien totaal niet, gaat toch allemaal stuk
- Mis mijn hearth containers

Maar het is wel een mega vette game. Kan niet wachten om door te spelen :)

Ik ben officieel verslaafd aan Zelda :P

Mooi om te zien hoe het verhaal in mekaar zit, de wereld is geweldig.

Cageman":w31nvpzd said:
Bluetooth is sowieso klote.. Ik ben betrokken bij een proces waarin nieuwe hardware met BT wordt ontwikkeld (niet arcade gerelateerd), en de meeste issues komen uit BT.

Misschien een idee om je vriend even te laten kijken naar zijn wifi setup. BT zit op 2,4ghz, net als veel wifi netwerken. Pak een ander kanaal, ga op 5ghz over, etc.

Dit vind ik dus heel eerlijk erg kansloos als je dit moet doen omdat een groot bedrijf als Nintendo zijn shit niet voor elkaar heeft.
Nu is die standaard controller voor lange game sessies, je kan niet anders met deze Zelda imo, toch niks. Maar allemaal rare dingen moeten doen en je hele wireless setup thuis veranderen vanwege een fuck up van de big N....nee. Dat ze iedereen een gratis Pro controller geven ofzo, apen.

Is het echt zo groot probleem net als de RROD bij de 360?
Of is het incidenteel bij mensen.
Dat filmpje zag ik ook meerdere keren voorbij komen op facebook en youtube. maar ook steeds met dezelfde mensen/problemen.

Wat ik bedoel is, wordt het incidentele probleem gewoon enorm opgeblazen, of is er echt wat mis wereldwijd?

Bluetooth is best wel buggie. line of side, en afstand bla bla bla, maar ik heb op de Xbox 360/one of Ps3/4 nooit controller gezeik gehad.
Dat is toch ook via bluetooth, of niet?

De enige mattie die ik ken met een Switch heeft ook issues.
Connectivity en gedoe met bluetooth en slecht bereik. Hij heeft de Switch nu heel dichtbij staan.
Ik zou iedereen aanraden eventjes te wachten met de aankoop. Early adopters testen op dit moment en binnenkort zijn de issues hopelijk verholpen, dan pas kopen.

Ik heb er ook één en nergens last van. In heel mijn vrienden kennissenkring is het er maar één.
De pro controller heeft die issues niet maar die is helaas uitverkocht.

http://www.nintendo.com/games/detail/pu ... ris-switch
Dit is een aanrader. Vaak gespeelt op de ps3. De ultieme madness puzzle party game. Snap totaal niet waarom er zo weinig aandacht aan wordt besteed. Dit is een total under the radar hidden gem. gewoon deze game halen met 4 pro controllers en knallen. Moet haast wel onspeelbaar zijn met die analoge joycons.

Zag wat berichten en video's over de linker joycon, en het ontbreken van een fatsoenlijke Bluetooth antenne in de controller. Gast heeft er een stukje draad ingezet als antenne en dat zou dan moeten werken.

Zelf heb ik ook geen problemen. Zit 4 meter van de console af. Wel merk ik dat de rechter joycon niet zo stevig op de houder zit (wiebelt). Op de console allemaal prima en stevig.

Ik geniet enorm van Zelda, wat een spel man..

Het feit dat je de console tijdens het gamen gewoon uit de dock kan trekken en verder kan gaan is echt wel een gave feature moet ik zeggen.

M'n Switch functioneert vooralsnog perfect, geen problemen met de Joycons en naar volle tevredenheid gebruik gemaakt ook van de mobiele functionaliteit =) Gisteren de Switch meegenomen in de trein, om 2P story mode COOP te spelen.

Enige kritiek punt vooralsnog, als je de joycons los maakt snapt de switch niet direct dat je ze als twee losse controllers wilt gebruiken :S

pdp-zelda-collector-s-edition-screen-protection---skins-nintendo-switch_2444410593.jpg

Hebben jullie Zeldafreaks wel deze skin erbij gekocht. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Even een update op mijn mini klaag review;

- Frame drop - Ja nog steeds om te huilen soms :)
- Niet scherp en soms gewoon lelijk - sommige locaties zijn nog steeds een beetje leeg ja, en soms is het spel gewoon gruwelijk mooi
- Mis eigenlijk wat muziek - komt steeds meer muziek in de game, maar wel een beetje karig
- Wapens boeien totaal niet, gaat toch allemaal stuk - vind ik nog steeds, al heb ik wel wat leuke wapens gehad
- Mis mijn hearth containers - niet echt meer door al die mini puzzels

Heb nu 2 divine beasts verslagen en kilometers gelopen over de mappen, en geklommen, geklommen en nog meer bergen beklommen.

Is het de beste Zelda? Denk het niet, maar het geeft wel (bijna) het zelfde gevoel als toen ik in 1988 Zelda 1 op de NES aan spelen was.

Eens met DLX. Megavette game; ik heb nooit echt volgehouden met Zelda, maar vind dit echt briljant qua feel en gameplay.

Spelen op de NS = spelen op handheld, als je geen slowdown wilt. Op een TV is de resolutie iets hoger (geen full HD trouwens), en dat extra beeldmateriaal trekt de switch regelmatig niet. Doet weinig/niks af aan gameplay, maar valt wel op. Op het ingebouwde scherm draait het veel soepeler.

Er staat op YouTube een speedrun: 58 minuten. Ik heb hem nog niet helemaal gekeken om spoilers te voorkomen :)

Ik negeer alles Zelda op internet, beetje hetzelfde als met nieuwe films.... maar als ik zover ben, dan lees en kijk ik ook alles wat er maar is :)

Oh ja... die voice acting... zo slecht... sowieso beetje "vaag" die teksten/emoties van alle characers... haha.

Ik wacht wel. Als je geen Zelda speelt, heb je er geen drol aan.

Mooi moment om een Wii-U te kopen 😉

Back