What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nintendo Switch

Net besteld met Zelda, vrijdag ophalen op mijn vrije dag :D

Dit wordt mijn eerste "nieuwe" game sinds een jaar of 5. Lang geleden dat ik echt uitkeek naar een nieuwe console + game!!

Baki":176v9eqz said:
Lees net dat het een soort IKEA bouwpakket is met alle mogelijkheden :)

laat maar komen, ik ga met link boy die zelda chick redden vrijdag booyah :dance:

Baki":3vje7vzv said:
Lees net dat het een soort IKEA bouwpakket is met alle mogelijkheden :)

Dus dat houdt in...
Een ontbijd voor 1 euro
handleiding die voor sommige niet te begrijpen is
gratis imbussleutel waar je alles van ze mee in elkaar kan zetten.
zak met schroefjes,
en allerlei losse onderdelen.
1 uur lol om alles in elkaar te zetten

mmmmmmmmmmmm. Ik denk dat ik er ook een haal. Vind mijn vrouw ook leuk. :D
Maar wat is er naast Zelda ook die dag te koop.
Ik heb geen zeldagame meer gespeeld sinds de N64.

Ik zie allemaal blije mensen op Facebook met dit ding en Zelda.
Is er uberhaubt nog iets anders dan Zelda nu te koop? :-)

Nou mannen, wat een geweldig apparaat en Zelda is fantastisch! Ik heb de Switch vrijdag gehaald en het was vannacht 2 uur toen ik met Zelda stopte, de tijd vliegt om. Het is echt jaren geleden dat ik zo in een game zit.

Werkelijk geweldig dat design van de Switch, alles klopt gewoon eraan. Zelda moet je gewoon beleven, een aanrader!!

Da Dude":3pvax9o6 said:

Gast, je hebt voorlopig niks anders nodig als je Zelda hebt :D

Ratson":w81ki5rn said:
Da Dude":w81ki5rn said:

Gast, je hebt voorlopig niks anders nodig als je Zelda hebt :D

Ik heb sinds de N64 geen zelda meer gedaan, en toen stond ik niet te springen om het te doen. :?

Heb de Switch en Wii U versie van Zelda naast elkaar zien draaien en grafisch is er maar weinig verschil.
Switch is iets scherper, that's it. Doet verder niks af aan een geweldige Zelda game uiteraard :)
Feit is wel dat Switch 'slechts' een tablet is en er dus wel behoorlijk wat power in dat kleine ding zit!

De standaard controller is voor mijn handen na een paar uur spelen niks. Krijg echt last van kramp omdat deze eigenlijk de klein is.
Gelukkig heb ik er een pro bij gekocht en die speelt echt heerlijk! Vriend van me was vergeten die update te doen en daardoor viel van die standaard joypad steeds de wifi verbinding weg, de sukkel :P

Ja hoor. Er zijn meerdere games beschikbaar, maar Zelda is gewoon wel de klapper. Er staan ook een stuk of 9 titels in de eshop, waaronder ook wat Neo Geo games.

Ik las dat de shock troopers port niet zo best was. Zelf niet gechecked maar iets met washed out colors.

@Da Dude: deze zelda is echt effe heel wat anders. Echt geweldig :)
Enne, de n64 was zowiezo een bout console ;)

HIER, daarom liever geen "emulators" op je table... ehh, switch kopen :P, nothing beats the real thing, maar die kan je niet meenemen, moeilijk moeilijk..

over Zelda... :mrgreen: echt een vette game, even naar een tempel lopen... "even lopen" zucht :P

Ratson":3pqalzu5 said:
Ik las dat de shock troopers port niet zo best was. Zelf niet gechecked maar iets met washed out colors.

@Da Dude: deze zelda is echt effe heel wat anders. Echt geweldig :)
Enne, de n64 was zowiezo een bout console ;)

Vriend van me heeft dus mega gezeik met het wegvallen vd bluetooth verbinding van de linker helft vd joypad.
Hij heeft helaas geen pro controller erbij gekocht en kan nu eigenlijk niet normaal gamen op zn Switch. Als je mid battle een Link hebt die ineens niet reageert en rondjes blijft lopen dan is de fun er snel vanaf. Ik vind het toch wel erg slecht dat je in deze tijd niet je shit voor elkaar hebt op het gebied van blue tooth en wifi conflicten. Schaam je Nintendo!

Bluetooth is sowieso klote.. Ik ben betrokken bij een proces waarin nieuwe hardware met BT wordt ontwikkeld (niet arcade gerelateerd), en de meeste issues komen uit BT.

Misschien een idee om je vriend even te laten kijken naar zijn wifi setup. BT zit op 2,4ghz, net als veel wifi netwerken. Pak een ander kanaal, ga op 5ghz over, etc.

Back