Cageman":wz9te4de said:Bluetooth is sowieso klote.. Ik ben betrokken bij een proces waarin nieuwe hardware met BT wordt ontwikkeld (niet arcade gerelateerd), en de meeste issues komen uit BT.
Misschien een idee om je vriend even te laten kijken naar zijn wifi setup. BT zit op 2,4ghz, net als veel wifi netwerken. Pak een ander kanaal, ga op 5ghz over, etc.
Cageman":w31nvpzd said:Bluetooth is sowieso klote.. Ik ben betrokken bij een proces waarin nieuwe hardware met BT wordt ontwikkeld (niet arcade gerelateerd), en de meeste issues komen uit BT.
Misschien een idee om je vriend even te laten kijken naar zijn wifi setup. BT zit op 2,4ghz, net als veel wifi netwerken. Pak een ander kanaal, ga op 5ghz over, etc.
Da Dude":30ktv1vk said:![]()
Hebben jullie Zeldafreaks wel deze skin erbij gekocht. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: