DLX":gmn6qtmh said:Dat real life Mario doet me denken aan een Sonic game uit 2006. Of dat nou zo positief is![]()
Da Dude":2i9oyhnq said:Het is voor mij het meeneem gedeelte wat me aanspreekt. Beneden gamen gebeurd amper, omdat er nog 3 andere in huis wonen die TV willen kijken of zelf op de playstation of Wii zitten.
Toen SFII voor de SNES uitkwam was ik al een stuk ouder.. midden in mijn studie.. man, ik word echt oud.. :|Oldschool":131tthfr said:Machtig het eerste stuk van dat filmpje! Ik weet nog goed dat ik de reclame op tv zag voor SNES Street Fighter II, dat was alles wat ik wilde! Geweldige tijd mee gehad met schoolbuddies in groep 7-8 basisschool. toen kwam Turbo en die was NOG beter. Haha wat een leven toendertertijd zeg, alleen maar gamen in je hoofd.
Ma goed, ik heb ze allemaal al op mn SFC, dus niet echt nodig om weer een nieuwe versie te kopen...
DLX":2vuvw66b said:Dat real life Mario doet me denken aan een Sonic game uit 2006. Of dat nou zo positief is![]()
Cageman":19v9zf5t said:Toen SFII voor de SNES uitkwam was ik al een stuk ouder.. midden in mijn studie.. man, ik word echt oud.. :|Oldschool":19v9zf5t said:Machtig het eerste stuk van dat filmpje! Ik weet nog goed dat ik de reclame op tv zag voor SNES Street Fighter II, dat was alles wat ik wilde! Geweldige tijd mee gehad met schoolbuddies in groep 7-8 basisschool. toen kwam Turbo en die was NOG beter. Haha wat een leven toendertertijd zeg, alleen maar gamen in je hoofd.
Ma goed, ik heb ze allemaal al op mn SFC, dus niet echt nodig om weer een nieuwe versie te kopen...
DLX":3oplurga said:@baki; Ja maar die was "goed". Ik bedoelde echt Sonic 2006 (heb ik ook wel plezier van gehad hoor, exclusief de mega loading times).
Check deze ff
Kut. Branden we ook onze klauwen er nog aan :doh:Oldschool":1cfhk4pc said:of is dit zon pay server?
Oldschool":oij61vlb said:Kunnen we met de switch online en tegen elkaar straat vechten, of is dit zon pay server?
Cageman":33l9ofu6 said:Kut. Branden we ook onze klauwen er nog aan :doh:Oldschool":33l9ofu6 said:of is dit zon pay server?