Ja, een beetje. Truc is om de dock (op de plek waar hij de switch raakt) goed stofvrij te houden. Ik ga nog een protector op het scherm plakken. Volgens mij gaan die 'tot en met' de bezel.Oldschool":2auroimf said:Hebben jullie ook krassen op het scherm door het dock? Op de bezel dan.
Baki":1rx4g7xt said:Ik heb geen krassen want dat ding komt bij mij nooit dat dock uit
Ik speel alleen op mijn big ass screen games en never op die handheld ellende. Wat ik ook doe, ik zit dan nooit in een fijne houding. Zelfde gezeik als met boeken lezen, doe ik dus ook gewoon niet![]()
0 uur.Oldschool":3kdx68j1 said:Weet niet hoe het bij jullie is, maar heb intussen al 110 uur in Zelda gestopt. Heb de Wii en wiiU versies overgeslagen, maar deze is zeer verslavend.
Oldschool":3fowy4x4 said:Weet niet hoe het bij jullie is, maar heb intussen al 110 uur in Zelda gestopt. Heb de Wii en wiiU versies overgeslagen, maar deze is zeer verslavend.
a.s. vrijdag Mario Kart 8 Deluxe en Puyo Puyo TetrisDa Dude":5aibihv7 said:Komen er nog games uit voor dat ding, buiten de indy en retro games.
Oude retro games en indy's kan ik overal op spelen, hoef ik geen switch voor.
Ratson":80nbcwi6 said:Die was al bij de launch te koop toch? De dlc is er nog niet maar je kon al wel de uitbreidingspas kopen volgens mij.