What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's NEW Playground (update 19-08-07)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
1 ding moet ik je nageven: het posten van pics van het spul dat je allemaal binnenkrijgt...dat zou mij teveel tijd en moeite kosten!
 
Ach ik vind het gewoon leuk om m'n nieuwe aanwinsten te posten ook al zijn ze niet allemaal even spectaculair 😉 .Mag zelf ook graag bij andere collect topic neuzen wat er allemaal bij gekomen is.
Maar dit was het ook wel weer ff...
 
tjah als je erachterstaat waarom niet :)

ik hou wel van poppetjes enz maarre die zien er niet helemaal uit als mijn smaak, zelfs al is het capcom.

Die slg 2 zou ik wel willen hebben :P

Die chaos twijvel ik over, waarom niet de MvS ?
 
ZiEk":rvmt5f45 said:
Die chaos twijvel ik over, waarom niet de MvS ?

Omdat de pcb goedkoper was als de complete mvs kit en het voor mij toch weinig uitmaakt.
 
2 me neus voorbij gegaan en gingen weg voor dik boven de 60 euro, gelukkig toch voor een redelijke prijs deze weten te bemachtigen :P
sunsetridersjammabx3.jpg
 
oh nice dat is echt een top spel, daar heb ik echt teveel pesetas aan versleten ook cool dat het op 4player kasten kan.
 
Heb de game echt grijs gespeeld op de snes en dit was echt een buitenkansje die ik echt niet kon laten schieten 😉
Bedoel er gaat niets boven de arcade versie :P
 
Voor een zeer zacht prijsje kon ik deze niet laten schieten, niet de beste beat em up maar voor m'n vezameling mag hij er rustig bij :lol:
combatribesthehs9.jpg


Schiet lekker op met de pcb vezameling :P (14)
 
Vandaag begint mijn dag goed 😉
Eindelijk ben ik nu een trotse bezitter van deze games.

CADILLACS AND DINOSAURS: (MINT* and free of 2 suicide batteries 8) )
cadillacs1uw6.jpg

cadillacs2xd6.jpg

cadillacs7xh6.jpg


VIOLENT STORM: (mint*)
storm1ri7.jpg

storm4gp9.jpg

storm7wq8.jpg


:D :D :D
 
Het is even stil geweest maar hier weer een kleine greep van m'n nieuwe aanwinsten.

Robocop pcb (orgineel)

robocop1pcbue1.jpg
robocop2pcbno0.jpg

robocop3pcbym9.jpg


mvs carts:

kingoffighters94mvswd5.jpg
sengoku3mvsof7.jpg

sengoku2mvsmw8.jpg


PC Engine:

ninjaspiritpcenginemc4.jpg


Vermaak me wel weer even... :roll:
 
lol sengoku 3 marktplaats
robocop ebay

cool hoor, niet eens de avengers geboekt ?

gaat goed met je collectie :twisted:
 
ZiEk":2jr0werx said:
lol sengoku 3 marktplaats
robocop ebay

cool hoor, niet eens de avengers geboekt ?

gaat goed met je collectie :twisted:

Sengoku 3 komt niet van marktplaats 😉
Deze was veel goedkoper hehe....samen met KoF'94 en Sengoku 2 gekocht bij dezelfde handelaar.

Avengers heb ik maar laten schieten, deze was mijn niet meer waard.
En heb ook een hekel aan Captain america.
 
heej toch nog KoF94 ergens uit kunnen halen? iig met een intact label beter werk dus... zag ook dat je Sunset Riders gekocht had? vette game trouwens, had ik ook in mijn pcb collectie... een hoop gespeeld op de kast met die kleine vanme.. vond ie geweldig..

jammer dat ik te vroeg met mijn pcb verkoop was (of jij te laat met de koop van je Candy..heheh) anders had ik een hoop leuke games voor je gehad... oja je hebt trouwens die X-Men pcb nog vanme... iig weer een hoop intressante aanwinsten weer voor je verzameling....
 
damn ben ik dom, zag er een is nu weg dus dacht ma ja boeie.

jah captain amerika is ook wack maar die dude met pijlen en ironman zijn wel lachen, die gameplay en bosses zijn ook erg nice. Echt vaak gespeeld in Denia toen ik daar woonde.

hoe is die sengoku 3 ?
schijnt wel interresant te zijn en sengoku 1 kut terwijl ik 1 echt clasiec vind.
 
Metal Slug:

Ja helaas ben ik te laat begonnen met pcb's vezamelen haha, anders had ik aardig wat van je kunnen overnemen.Je X-Men heb ik nog steeds en die gaat zeker niet weg hehe, had hem 2 weken terug nog gespeeld met een oom van me.
De collectie voor de Candy Cab schiet zeker aardig op, nog een paar dure titels te gaan en dan kan ik me helemaal storten op de MVS vezameling.
Die KoF'94 heeft me maar 15 eurie's gekost dus kon hem niet laten liggen haha, nu is het geld alleen weer (even) op :lol:

ZiEk:

Sengoku 3 nog niet binnen, zal volgende week worden, maar tegenwoordig post ik al de foto's rechtstreeks van EBay, scheelt me foto's maken hehe.
Had al het een en ander gelezen/gezien van Sengoku 3 en het is volgens mij echt een totaal andere game als deel 1 en 2.
Die Sengoku 2 had ik echt voor een prikkie als je nagaat dat hij 85/185 dollar waard is volgens neo-geo.com.
Met een beetje geluk speel ik dit weekend Robocop 😉
 
almighty":3h8yjoub said:
Metal Slug:

Ja helaas ben ik te laat begonnen met pcb's vezamelen haha, anders had ik aardig wat van je kunnen overnemen.Je X-Men heb ik nog steeds en die gaat zeker niet weg hehe, had hem 2 weken terug nog gespeeld met een oom van me.
De collectie voor de Candy Cab schiet zeker aardig op, nog een paar dure titels te gaan en dan kan ik me helemaal storten op de MVS vezameling.
Die KoF'94 heeft me maar 15 eurie's gekost dus kon hem niet laten liggen haha, nu is het geld alleen weer (even) op :lol:

ZiEk:

Sengoku 3 nog niet binnen, zal volgende week worden, maar tegenwoordig post ik al de foto's rechtstreeks van EBay, scheelt me foto's maken hehe.
Had al het een en ander gelezen/gezien van Sengoku 3 en het is volgens mij echt een totaal andere game als deel 1 en 2.
Die Sengoku 2 had ik echt voor een prikkie als je nagaat dat hij 85/185 dollar waard is volgens neo-geo.com.
Met een beetje geluk speel ik dit weekend Robocop 😉

die lijsten op neogeo.com zijn al jaren out of date.
 
ja die lijsten op ng.com slaan echt helemaal nergens meer op. Die prijzen zijn zoveel anders (lager). Ze houden ze gewoon kunstmatig hoog zodat ze ze zelf te duur kunnen verkopen.
 
Baki":3es6md97 said:
ja die lijsten op ng.com slaan echt helemaal nergens meer op. Die prijzen zijn zoveel anders (lager). Ze houden ze gewoon kunstmatig hoog zodat ze ze zelf te duur kunnen verkopen.

Opzich wel jammer, hadden nu mooi een beetje een richtlijn wat de games momenteel deden in de verkoop.
Hoe kun je nu dan eigelijk de prijs bepalen van een mvs game?
Kijk zelf veel op Ebay en vergelijk gewoon dezelfde games en kijk wat de prijs een beetje gemiddeld is, maar het wordt lastig als het een zeldzame/rare mvs game is.
 
gedeeltelijk van ng alsnog andere gedeelte zou ik ebay noemen en het ng forum. ebay zou ik kijken naar canada ;) dus het ligt ook aan de plek, vind over het algemeen wel duur die nl mvs shizzle.

ook de conversie mogelijkheid van de game maken hett zeldzaamer lijkt wel, plus al die consolized krikken het ook een klein beetje op. maar echt titels die niet op aes zijn of te duur op aes worden steeds duurder.

net als die sengoku 3 de aes is iets van 300 mvs is ook aardig gestegen net als prehistoric island.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top