A
Anonymous
Guest
ruderudie":1s3hfxr9 said:Die poppen enzo vind ik allemaal maar niks maar.....
I hate you for having KI... mazzelaar!! Volgend jaar wanneer ik tot de werkende klasse behoor moet ik die ook zeker aanschaffen. Zet eens een filmpje op youtube dan kan ik kijken hoe het eruit ziet op een niet-dedicated cab. Eerste keer dat ik dat zie. Veel plezier ermee in ieder geval.
Met die poppen speel ik soms ruderudie :lol:
En zal je nog gekker maken, ben ook druk bezig KI2 te scoren haha.
Met m'n mobiel kan ik heel mooi filmen maar kut Vista ondersteund mijn D900 niet, al gekeken voor een update maar helaas.(mischien tips
Wat ik wel reuze jammer vind is is dat je in KI2 geen combo uitspraken hoort.
Kan je ook met een gerust hart zeggen dat ik echt reuze blij ben met die game en dat hij zeker bij mij in m'n collectie blijft.