What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's NEW Playground (update 19-08-07)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Hier een kleine verandering;

Al m'n consoles staan nu netjes in m'n nieuwe dressoir en zijn allemaal aangesloten.Wel blijven de kabels een probleem.
Onder de kersen plank boven het dressoir komen nog halogeenspots om het iets extra sfeer te geven en ook omdat het mooi is 😉
Heb nu even mijn mooiste titels op de plank neergezet, maar ook dit gaat veranderen want wil hier graag in de toekomst meer action figures neerzetten.

dressoir2mo9.jpg

dressoirlinksfw3.jpg

dressoirmiddenyh1.jpg

dressoirladedp2.jpg

dressoirrechtsch5.jpg


Hier even een greep uit toch wel een van m'n mooiste games, er zullen er natuurlijk meer volgen :lol:

plank1ak9.jpg

plank2fq5.jpg

plank3ft6.jpg


Hier even wat foto's van mijn vitrine kast, ook die raakt lekker vol 8)

vritrinekast1zc0.jpg

vritrinekast2vt8.png


En zoals gewoonlijk heb ik alles boxed kunnen bemachtigen, en vrijwel alles in mint staat 😉

consolebox1yk8.jpg

consolebox2ov0.jpg


Ga in de toekomst zoals ik al zei meer action figures en wat posters ophangen om het helemaal af te maken.
Als iemand nog een goede Ebay shop weet... 😉
 
ZiEk":2kr87ab3 said:
Nice en geregeld, moet ik ook hebben voor mijn ongeregeld zooitje.

Thx :)

Heb trouwens al heel wat leuke action figure's gezien, maar het geld is ff op dus ik moet helaas even geduld tonen :(
 
Heftige shit man, en dat allemaal door de nieuwe motivatie die Nozomi.nl je heeft gebracht! Zeg maar ja... :roll:
 
almighty":rzp07iz3 said:
ZiEk":rzp07iz3 said:
Nice en geregeld, moet ik ook hebben voor mijn ongeregeld zooitje.

Thx :)

Heb trouwens al heel wat leuke action figure's gezien, maar het geld is ff op dus ik moet helaas even geduld tonen :(

Over figures gesproken.

Zelf hou ik van de street fighter serrie van sota, heb hier 6 akumas en nog een zooitje.
 
Toch grappig dat ik uitgerekend op de foto sta bij Ronnie v.d. Kolk :roll:

retrobeursarnhem2007025dk8.jpg
 
Wie ben jij en waar staat Ronnie? Is dat de Ronnie van Ebay?
 
Gameholic":1rcqfxp4 said:
Wie ben jij en waar staat Ronnie? Is dat de Ronnie van Ebay?

Ik ben die kale die loopt te neuzen 😉
Ronnie(EBay)is die met het oranje t-shirt.
 
Weer wat nieuwe aanwinsten voor m'n dreamcast en psx;

2dreamcast1psxcu7.jpg


2 nieuwe titels voor m'n pc engine en Hellfire is zeker een titel die niet mag ontbreken aan m'n collectie 😉

hellfiregoldenaxepcengift0.jpg


Hier ff een shot uit de game van Hellfire;

hellfireinactiegm1.jpg


En R-Type 3 voor m'n super famicom;

rtype3fv2.jpg
 
Heel mooi man, maar had je Samba De Amigo ook niet gekocht?

Vooral die Biohazard: Code Veronica box hierboven is om te smullen :)
 
Geoffrey":2rn1lwmw said:
Heel mooi man, maar had je Samba De Amigo ook niet gekocht?

Vooral die Biohazard: Code Veronica box hierboven is om te smullen :)

Klopt, komt later samen met nog wat titels 😉
 
Dikke verzameling games en consoles heb je staan Marc. Netjes geordend allemaal moet ik zeggen....(zoals het hoort) dat ken je bij mij op dit moment niet echt zeggen van alle gear en games die er de laatste paar maanden bij zijn gekomen. Ik moet nog nog het een en ander veranderen voordat ik wat fotos maak op mijn zolder.

Nog bedankt voor de tip gisteren 😉 zelf nog wat interessante games gevonden of alleen die Magical Drop II?
 
thx Ralph.
Heeft even geduurd maar het resultaat mag er idd wezen 😉
Wel lache gisteren, kaapte mooi die game net voor je neus weg haha :lol:
Maar heb jij nog wat titels gekocht?En he je ook nog x-men gekocht voor de Saturn...

Hoop wel dat Ronnie wat vaker begint met een startbod, z'n prijzen zijn vaak soms best hoog met nu kopen.
 
ja man, jij was sneller iig... maarja door je gouden tip 😉 had ik iig nog die X-Men COTA kunnen scoren en nog een paar andere zoals: Darius Gaiden, Puyo Puyo Sun, Vampire Hunter en Bomberman.

volgens mij wel de coolste titels eruit gezocht. Naar mijn weten ook wel voor leuke prijzen... omgerekend niet echt hoger iig als ebay.com zegmaar, aangezien de binnenlandse shipping hiero...

Opzich is het wel relax met de nu kopen items... weet je meteen wat je hebt zegmaar, alleen met veilingen hebben we allemaal weer evenveel kans (ligt ook aan je budget natuurlijk) en weer met zwetende handjes afwachten...hahaha
 
Laaste aankopen denk voor deze maand, geld vliegt er doorheen :lol:

negeoproboxedpadkr8.jpg

castlevania4boxedmintao2.jpg

rrtype4fd0.jpg

streetfightercollectionaa6.jpg

streetfightercollectionne2.jpg
 
jep, dat is 'em SF Collection... werd net voor mijn neus weggekaapt.. :o maarja die scoor ik later wel weer. Ik heb de manual trouwens gevonden en is vande zelfde arcade kast die je op het oog heb.. dus dan hoor ik het wel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top