What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's NEW Playground (update 19-08-07)

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
ruderudie":2svmhh57 said:
Als je bij yaton koopt is de kans dat het zaakje origineel is ook kleiner dan 5% vermoed ik. Yaton; koning van de boots.

Ja klopt, nu schiet het me weer te binnen ik haal er altijd 2 door elkaar die veel van elkaar weg hebben.
Maar zat dan wel bij de gelukige 5% :lol:
Maar was de eerste en de laaste keer.

Eindelijk 1 van m'n favoriete games binnen en helemaal in topstaat 8)
(origineel)
doubledragon2therevengemc3.jpg
doubledragon2therevengert5.jpg

pcb shot:
ddtherevengepcbbu3.jpg

Ben bijna door m'n lijst heen en ga maar eens kijken waar ik mu nu op kan storten haha.

over 2 weken nog Double Dragon 1 + mischien Super Streetfighter 2 CPS2 erbij.Had Double Dragon had ik al maar helaas een bootleg.(m'n enige trouwens 😉 )

nice man die sticker op het bord ziet er ook cool uit, zag dat je veel pcbs op ebay had gezet zoals cabal.

Klopt heb het 1 en ander verkocht.Eigelijk de wat mindere games op Violent Storm en Cadillacs na 😉
Volgende week volgt een update.

Weer wat nieuwe aanwinsten en binnen 2 weken volgen er nog behoorlijk wat pakketjes 😉
Zelf heb ik m'n pcb/mvs collectie op stop gezet want sommige games zijn gewoon belachelijk duur en is op deze manier geen doen.
Ik heb dan ook gekozen voor een 1066 in 1 pcb (schoot me :lol: ) en kan op deze manier toch genieten van games die normaal gesproken erg lastig te vinden zijn.En dan heb ik het nog geeneens over de prijzen gehad.
Wel heb ik Killer instinct orgineel weten te bemachtigen en was een flinke duit maar die game moest ik gewoon hebben!
Maare genoeg geluld haha, hier de pic's:

cammyfiguredc3.jpg

cammyfigurecloseuppe5.jpg

gameovershirtfh4.jpg

pacmanshirtba5.jpg

Kon ze niet laten liggen haha.
mariofiguresxk4.jpg

ldisenstreetfighter2pcrdc6.jpg

snes/sfc games mint*:
knightsoftheroundmintfz5.jpg

supermetroidmintnn7.jpg

superturricanmintyr5.jpg

Volgende week grote update...

Heb je die 1066 in 1 pcb al ?
Ik zou graag je bevindingen horen aangezien ik er zelf ook over zit te twijfelen er een te halen.
Zitten er bijvoorbeeld alleen horizontale games op en geen vert shooters ?
Ik hoor ook vaak dat er altijd wel een paar games niet van doen.
Zoals gezegd , ik hoor graag je bevindingen.

heb de pcb al binnen en ik ben er erg te spreken over, de speelt zowel horizontale als vertikale games af.

FEATURE INTRODUCTION:
1.protect jamma I/0 from damage of incorrect connectio0n
2.use P4 motherboard, Intel Celeron4 CPU, 40G Hard Disc, 256M DDR.
3.Installed multi game emulators software.
4.Allow coins inserted before game selection.
5.after power on player can insert coin at any time.
6.Support 4 people play mode
7.Support one game/multi games business mode.
8.Supports 3D games.
9.Support video mode: VGA(31KHZ),NTSC(15KHZ),PAL(15KHZ),SEGA(24KHZ).
10.Support 2 channel stereo sound
11.Faster I/0 responce and more stable system operation.
12.Each game list can be hided or showed.
13. ,, ,, ,, deleted or called back.
14.Support Chinese and English.
15.Game configurations are adjustable.
16.Support coin counter.
17.Support new games update.
18.One touch key can retrieve data automatically when Hard Disc data lost.
19.Set all games coin and credit value by one DIP SW.
20.Classified all games to stage, Flying/shooting, Wrestle/Fighting, Maze/Puzzle, Adult, Spots, Misc./Others, and Special/Classical game list.

Games als Pengo/Donkey Kong/1945 (vertikaal) is perfect te spelen want hij past het automatisch aan.

Hier de game list (hoop dat de link nog werkt)
http://gbafun.free.fr/1024in1.pdf

Hier wat pics:
1066boxfs8.jpg

1066in1wf0.jpg

1066remotezo2.jpg

Gaat hier om een nieuwe pcb en zijn hier te verkrijgen:
http://stores.ebay.nl/arcade-emporium

Goede feedback, goed contact, snel en garantie!

succes R2-2D 😉

ps: al heel wat gespeeld en tot nu toe geen problemen gehad met games.
En als je wat screenshots wilt zien dan is het geen probleem, ik hoor het wel.

Hee , bedankt voor je snelle en uitgebreide uitleg (met foto's !).
Nog een vraag , kan er gewoon een cps2 kick harness op aangesloten worden ?
Heb je nog btw moeten betalen over je pakketje ?
Ik denk dat dit mijn eerst volgende aankoop gaat worden.

R2-2D":3tnoeghw said:
Hee , bedankt voor je snelle en uitgebreide uitleg (met foto's !).
Nog een vraag , kan er gewoon een cps2 kick harness op aangesloten worden ?
Heb je nog btw moeten betalen over je pakketje ?
Ik denk dat dit mijn eerst volgende aankoop gaat worden.

np 😉
Er zit een kick harness bijgeleverd en die sluit je aan op je pcb.
Dus games als streetfighter/etc. zijn geen probleem.
Dit pakket is helemaal compleet + voeding.(http://cgi.ebay.nl/Arcade-PCB-1066-...ihZ007QQcategoryZ3945QQtcZphotoQQcmdZViewItem)
Helaas was ik wel de lul, kwam een grote DHL bus voorrijden en moest helaas nog wel 42,00 euro betalen :(
Maar toen dat ding eenmaal aangesloten was boeide mij de kosten niet veel meer haha.

Als je nog wat foto's wilt zien van vertikale game die draaien op een horizontaal beeld geef even een brul, kruip er zo namelijk weer achter 😉

Ik zou zeker wel een paar foto's willen zien , ook om de kwaliteit van het beeld te zien. Dus als het voor jou geen moeite is...
Ben o.a benieuwd naar Rodland (nostalgie) en Guwange en verder zoveel maar dit is wat comes to mind zeg maar.

Hoop dat de foto's naar wens zijn, want ik heb niet een al te beste camera 😉
dscf0001tr1.jpg

dscf0008yl3.jpg

dscf0002sd1.jpg

dscf0009yd0.jpg

dscf0010ru9.jpg

Echt een game waar ik super verslaafd aan ben haha,
dscf0016ux3.jpg

Haha , ziet er goed uit man !
Ben je verslaafd aan Pengo of aan Rodland ?
Rodland is echt goed..

Pengo, Rodland kende ik (nog)niet 😉
Wel lache die game, dus ga zo maar eens een poging doen.
Als je verder nog vragen heb stel ze gerust en succes met je aankoop!

Moet ik dit nou zien als een mame pcb met emulatoren? In ieder geval, als die games 100% zijn is dit alles wat je nodig hebt voor je cab. staat killer instinct er ook op ;) ?

ruderudie":2bshqr0e said:
Moet ik dit nou zien als een mame pcb met emulatoren? In ieder geval, als die games 100% zijn is dit alles wat je nodig hebt voor je cab. staat killer instinct er ook op ;) ?

Het is mame, als je hem de eerste keer opstart dan duurt het ongeveer 1.30 sec. en dan kun je meteen aan de slag.Games starten op in +/-1/5sec. dus dat is echt wel te doen.
En heb al +/- 50 games gedaan en alles werkt perfect.Gisteren Metal Slug 3 gedaan, toffe game alleen belachelijk moeilijk haha.

Killer Instinct staat er dus niet op i.v.m de drive date, maar deze is ook al binnen(pcb) en nu is het wachten op m'n Ultra Hard Disc en kick harness :D

Dit scheelt zoveel centen dat ik me nu helemaal weer kan storten op m'n retro collectie, dus ik kan niks anders zeggen dan ''perfect''

klinkt erg goed inderdaad. Het enige nadeel is natuurlijk dat het bijzondere er wel snel vanaf is, omdat je nog 1000 andere games op je pcb hebt staan. Maar zeker het geld waard lijkt me. wat heb je trouwens voor die KI betaald?

ruderudie":378cuf4p said:
klinkt erg goed inderdaad. Het enige nadeel is natuurlijk dat het bijzondere er wel snel vanaf is, omdat je nog 1000 andere games op je pcb hebt staan. Maar zeker het geld waard lijkt me. wat heb je trouwens voor die KI betaald?

Niet echt een nadeel, maar je raakt wel sneller uitgeken op de games.
Gisteren wat games gespeeld die op Ebay weggaan voor een pittige prijs, maar die bedragen zou ik er nooit voor over hebben 😉
Het mooie is dat je geen gezeik heb met meerdere kick harnassen en telekens je pcb te moeten verwisselen.
(had inmiddels als 4 kick harnassen aangesloten)
En ook een groot plus punt vind ik dat sommige boards (AvP) een suicide batterij hebben, dit is nu ook niet meer aan de orde :)

Killer Instinct dus wel orgineel en die was ook best aan de prijs.(180 euro)
foto's volgen nog, wacht op m'n Ultra Drive...

:shock:

damn suz je hebt een mame cab nu ;P

anyways gefeliciteerd en ja suicide chips zijn wack en erg zomde van de gamez. Zal ook wel schelen met de ruimte dat al die pcbs neemt, heb je nog wat pcbs gehouden of echt alleemaal weg ?

damn die ROD game heriner ik me nog, meteen op mame zoeken ;P

ZiEk":2ywyvrpa said:
:shock:

damn suz je hebt een mame cab nu ;P

anyways gefeliciteerd en ja suicide chips zijn wack en erg zomde van de gamez. Zal ook wel schelen met de ruimte dat al die pcbs neemt, heb je nog wat pcbs gehouden of echt alleemaal weg ?

damn die ROD game heriner ik me nog, meteen op mame zoeken ;P

mame of geen mame, ik hou nu geld over en kan toch genieten van alle games (identiek als de orginele pcb's)
ja alle pcb's zijn in de verkoop.(dus als je intresse heb hehe)

hahahah ha jah lekker mij die verslaving geven terwijl jij The antidode hebt gevonden ;P

stuur me eens een pm met wat je over hebt.

Damn net die rodland uitgespeeld op mame echt een dope game, vroeger maar een paar keeer gedaan op de arcade. Wel sick einde vooral als ze vertellen dat he niet het eind is maar dat je ook part 2 kan spelen met de code, erg cool.

nu maar part 2 uitspellen.

Oh en uit niewschierigheid, welke street fighters staan er op die mame pcb?

Status
Not open for further replies.
Back