What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's NEW Playground (update 19-08-07)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
He , nog een vraagje.

De verticale games kunnen die ook verticaal weergegeven worden ?
Zodat je de monitor moet draaien ?
 
R2-2D":27r45gsq said:
He , nog een vraagje.

De verticale games kunnen die ook verticaal weergegeven worden ?
Zodat je de monitor moet draaien ?

Eigenlijk geen idee, dan zal ik eens in de handleiding moeten neuzen.
Maar waarom draaien, beeld wordt niet uitgerekt, teminste niet dat mij iets opvalt.
 
Weer wat binnen gekregen vandaag:
mariobigstatuevp3.jpg

Stond lang op m'n verlanglijstje en eindelijk in bezit 8)
megaman8bitfigurens3.jpg

12 cm hoog.(Mega Man)
mariobrosnesboxedqi9.jpg

Miste nog in m'n collectie van boxed.
deaddancesfcny6.jpg

Een 2D Fighting die zeker niet mag ontbreken voor de sfc.

Ziet er nu een stuk gezelliger uit zo 😉
vitrinekastbovendp5.jpg

vitrinekastonderbw9.jpg
 
Eigenlijk geen idee, dan zal ik eens in de handleiding moeten neuzen.
Maar waarom draaien, beeld wordt niet uitgerekt, teminste niet dat mij iets opvalt.

Ik vind de monitor draaien wel de echte ervaring. Maar volgens mij kan het niet. Ik lees vaak 1066 in 1 pcb voor horizontal monitor.
 
Ultra happy 8)
killerinstinct1qy4.jpg

killerinstinct2tt0.jpg

killerinstinct3pb9.jpg

pcb board (orgineel+ultra drive, never dies :D )
killerinstinctpcbkr5.jpg

Heeft wat gekost, maar dat is hij dubbel en dwars waard!
 
ZIet er goed uit, word het geen tijd voor een jamma switch, ik zag er een met afstandsbediening. Kan je die shizzle temminste ingeplugged houden samen met je mame pcb.

ahh damn ik zag de poppen niet, zien er wel leuk uit.
 
thx, ben er ook erg blij mee met m'n killer instinct pcb :D (kick harness nog niet binnen dus kom niet verder als brutal combo haha)
Ga zeker maar eens kijken voor een jamma switch, 2 aansluitingen zijn voldoende.(KI/mame pcb.)
 
Eindelijk een mint versie van Metroid in m'n collectie, deze titel (was) moeilijk te vinden in deze staat, maar geduld is een schone zaak 😉
dscf0001hq2.jpg

:D
 
Complimenten voor je collectie. Je koopt niet alleen veel, maar ook goede spullen (vind ik dan, ieder heeft daar zo zijn mening over uiteraard) :-). Waar heb je die statues vandaan van Cammy (die grote) en die laatste van Dead or Alive als ik vragen mag? Zien er wel tof uit :-).
 
Muzzle:

Zal eens even voor je kijken en je wel een pm sturen o.k.

DreamerNL:

Die doos is zeker mint, doe je doppen eens los.(en ja ben lichtelijk geirriteerd)
Ik ga ook niet bij een ander z'n collectie posten van ''maar de mijne is nog beter"
En Mint is niet nieuw.
 
Die poppen enzo vind ik allemaal maar niks maar.....

I hate you for having KI... mazzelaar!! Volgend jaar wanneer ik tot de werkende klasse behoor moet ik die ook zeker aanschaffen. Zet eens een filmpje op youtube dan kan ik kijken hoe het eruit ziet op een niet-dedicated cab. Eerste keer dat ik dat zie. Veel plezier ermee in ieder geval.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top