Abc123":25asekkz said:Wij tegen elkaar spelen bij het volgende evenement?
GGX2 en Super Mario World.. zijn dat jouw retro titels?Abc123":1ja85i2l said:Ik moet beginnen met oefenen voor Guilty Gear X2, het is te lang gelden dat ik die gespeeld heb.
Verder moet ik ook weer Super Mario World spelen.
Anunaki":2r3usr8b said:Mijn NES geeft de laatste tijd problemen, het schoonmaken en buigen van de pijns op de 72pins connector helpen niet. Heb een nieuwe besteld en ga deze erin zetten.
Ff Turtles spelen weer binnenkort
cthulhu":221dkp8o said:Anunaki":221dkp8o said:Mijn NES geeft de laatste tijd problemen, het schoonmaken en buigen van de pijns op de 72pins connector helpen niet. Heb een nieuwe besteld en ga deze erin zetten.
Ff Turtles spelen weer binnenkort
Een vervanging van de connector was voor m'n vrouw en ik ook de oplossing...wij hadden precies dezelfde problemen een aantal jaren geleden..
GGX2 hoort er eigenlijk niet bij, voor mij zijn dat meer NES en SNES titels. Zo oud ben ik ook weer niet, ik bedoel....ik moet nog 30 worden!Cageman":3s6rpe90 said:GGX2 en Super Mario World.. zijn dat jouw retro titels?Abc123":3s6rpe90 said:Ik moet beginnen met oefenen voor Guilty Gear X2, het is te lang gelden dat ik die gespeeld heb.
Verder moet ik ook weer Super Mario World spelen.![]()
cthulhu":jg72dnln said:Al een tijdje geen retro games gespeeld...op Blazing Star vorige week na. Moet weer eens wat gaan spelen, weet alleen nog niet wat.