What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Games never Die :P

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Gister Hellfire op de md gespeeld. Lekker moeilijk!
Castle of illusion is geweldig.. de game die ik altijd speelde toen ik huiswerk moest maken.
Wel nog een stuk mooier in 60hz :)
 
Van alles een beetje...

~ (MD) Wonder Boy 3 Monster World 5,
~ (MD) Super Shinobi 2,
~ (MD) Grind Stormer (V-5) (emulator)
~ (SFC) Feda: Emblem of Justice
~ (SFC) Super Metroid (Blijft een machtig spel)
~ (PCE) Youkai Douchuuki
~ (PCE) Aoi Blink (Net WB3MW5, zelfde makers)

... En natuurlijk Giga Wing (do I hear any facepalms?). Ik moet dat spel en zijn sequel eens voor de DC zien te krijgen.

Mark -~-
 
Ik moet beginnen met oefenen voor Guilty Gear X2, het is te lang gelden dat ik die gespeeld heb.
Verder moet ik ook weer Super Mario World spelen.
 
Abc123":1ja85i2l said:
Ik moet beginnen met oefenen voor Guilty Gear X2, het is te lang gelden dat ik die gespeeld heb.
Verder moet ik ook weer Super Mario World spelen.
GGX2 en Super Mario World.. zijn dat jouw retro titels? ;)
 
Mijn NES geeft de laatste tijd problemen, het schoonmaken en buigen van de pijns op de 72pins connector helpen niet. Heb een nieuwe besteld en ga deze erin zetten.

Ff Turtles spelen weer binnenkort
 
Anunaki":2r3usr8b said:
Mijn NES geeft de laatste tijd problemen, het schoonmaken en buigen van de pijns op de 72pins connector helpen niet. Heb een nieuwe besteld en ga deze erin zetten.

Ff Turtles spelen weer binnenkort

Een vervanging van de connector was voor m'n vrouw en ik ook de oplossing...wij hadden precies dezelfde problemen een aantal jaren geleden..
 
cthulhu":221dkp8o said:
Anunaki":221dkp8o said:
Mijn NES geeft de laatste tijd problemen, het schoonmaken en buigen van de pijns op de 72pins connector helpen niet. Heb een nieuwe besteld en ga deze erin zetten.

Ff Turtles spelen weer binnenkort

Een vervanging van de connector was voor m'n vrouw en ik ook de oplossing...wij hadden precies dezelfde problemen een aantal jaren geleden..

Och als dat de enige problemen zijn die jullie hebben 😉
Blijft een mooie kerel die cthulhu
 
Cageman":3s6rpe90 said:
Abc123":3s6rpe90 said:
Ik moet beginnen met oefenen voor Guilty Gear X2, het is te lang gelden dat ik die gespeeld heb.
Verder moet ik ook weer Super Mario World spelen.
GGX2 en Super Mario World.. zijn dat jouw retro titels? ;)
GGX2 hoort er eigenlijk niet bij, voor mij zijn dat meer NES en SNES titels. Zo oud ben ik ook weer niet, ik bedoel....ik moet nog 30 worden!
 
ikke ook retro gamen.
ik heb eingelijk te veel dat ik leuk vindt.
Zo heb ik streets of rage 1 geprobeerd uit te spelen op mijn (niet meer stoffige) mega drive 2.
Verder speelde ik ook double dragon 3 maar het was te moeilijk laatste level.
double dragon 2 tig keer uit gespeeld en straks op de saturn resident evil even checken en uitspelen.

more to come........
 
Al een tijdje geen retro games gespeeld...op Blazing Star vorige week na. Moet weer eens wat gaan spelen, weet alleen nog niet wat.
 
cthulhu":jg72dnln said:
Al een tijdje geen retro games gespeeld...op Blazing Star vorige week na. Moet weer eens wat gaan spelen, weet alleen nog niet wat.

Uhm voor jou tellen we donpachi (is immers al uit 1995) :mrgreen:
 
Ha! Heb mijn oog op dit moment wel op Dodonpachi...weet alleen nog niet wanneer ik die ga aanschaffen (waarschijnlijk binnen twee maanden).
Heb hier gewoon teveel retro console spellen en zou op dit moment echt niet weten in welk spel ik zin zou hebben...misschien Splatterhouse wanpaku Grafiti (famicom Splatterhouse spel) aangezien ik die nooit fatsoenlijk heb gespeeld en het zou eigenlijk wel eens tijd worden.
 
Back
Top