What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro Games never Die :P

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Jooo, ik ben de laatste tijd weer aan het Retro Gamen geslaagd....

Laatste games die ik heb uitgespeeld zijn;

Kirby 2 @ GameBoy
Zelda 3 @ Super Famicom

en nu bezig met Rockman X2 @ Super Famicom - Wat een zieke game is dat ook weer zeg....

Hoe staat het met jullie retro shit? :P
 
Ik koop meer dan dat ik speel, helaas :P Vaak raak ik teleurgesteld dat de PAL versie veel saaier speelt. Laatste tijd heb ik wel veel Magic Sword op de SNES gespeeld en ik ben ook bezig met de HD remake van Monkey Island. (Telt dat ook?)
 
Dat is een rijtje mooie classics!

Ben onlangs weer eens begonnen aan Dungeon Keeper 2 (PC). De versie op GOG draait sinds die gepatched is eindelijk ook lekker op Windows 7 systemen. :)

-Verder af en toe Red Alert 2 (PC). Blijft leuk, zeker op een LAN;
-Doom 1/2 (PC) met de "Brutal Doom mod" (http://www.moddb.com/mods/brutal-doom ). Lekker oldschool en met de mod veel meer gore en opties.

Deze laatst nog uitgespeeld voor de zoveelste keer
-Super Mario World.
-Shinobi III: Return.

Die 16-bit spellen blijven toch lekker tijdloos en vet. :D
 
Jaja PC games en remakes tellen ook :P

Heb zelf hiervoor ook Super Mario World @ 96 levels in 1 dag gedaan (8 uur ofzo).... en de Metroid games @ GBA (Zero Mission en Fusion) ook super :P

Edit; Ja Chap 60hz is zooo nice, daarom ook die Japanse Shit :)
 
Nou toevallig recent Mario 1, 2, 3 en Kirby's Adventure op de kop weten te tikken voor een schappelijk prijsje maar man wat is Kirby op de NES nog steeds VET om te spelen. Ondanks dat ik het op een LCD gespeeld heb ziet het er nog steeds goed uit. En dat geluid, f-ing awesome! :lol:
 
Mijn pc-engine krijgt op het moment ook zijn speeluurtjes wel.
Op het moment veel final soldier aan het spelen, geweldige shooter op pce.
 
@Sphere; Kirby's Adventure is ook super vet!
@Rats; Final Soldier, die muziek he :) Die flow in de game, heerlijk chill, truuk: gewoon niet dood gaan, want dan hang je!
 
stevuns":a8fzt6li said:
Shinobi 3!!!!

Nog mooier: Revenge of Shinobi :)

Revenge of Shinobi +1 :D

Ben in afwachting van WaterMelon's Project Y, en speel intussen (je moet wat 😉) Bare Knuckle 3 op mn MD
 
Mooi topic.

Zelf ben ik bezig met Steet Fighter 3: Double Impact. En Street Fighter 2 op de Dreamcast heeft me ook flink bezig gehouden. Na de potjes tegen Psykick, moet ik mezelf wel verbeteren.
 
Na de potjes tegen Psykick, moet ik mezelf wel verbeteren.[/quote]

Je bedoeld die potjes die je gewonnen hebt :?:
Ik speel vooral op mijn originele KI1 en KI2 kast 😉
 
Ik pak de laatste tijd Gunhed nog wel eens op (PC Engine), en Gradius II en Salamander op de X68000. Tijdje geleden regelmatig Mickey Mouse: Castle of Illusion op de MD. Wat een heerlijke game vind ik dat.
 
Heb jij een X68000. Dat is heel gaaf zeg.
Ik zie in mijn glazen bol dat ik weer eens Breda moet bezoeken 😉
 
Sphere":17h9zbn9 said:
[...] maar man wat is Kirby op de NES nog steeds VET om te spelen. Ondanks dat ik het op een LCD gespeeld heb ziet het er nog steeds goed uit. En dat geluid, f-ing awesome! :lol:
Helemaal mee eensch! Kirby's Adventure blijft een vette game.

Zelf speel ik Tetris DX op de Gameboy Color, en Kuru Kuru Kururin op de GBA. :-)
 
Marcosan30":1lnaudc1 said:
Abc123":1lnaudc1 said:
Na de potjes tegen Psykick, moet ik mezelf wel verbeteren.

Je bedoeld die potjes die je gewonnen hebt :?:
Ik speel vooral op mijn originele KI1 en KI2 kast 😉
Na afloop had ik een aantal keren van Psykick verloren, vandaar ;)
 
Abc123":2rq15l6f said:
Marcosan30":2rq15l6f said:
Abc123":2rq15l6f said:
Na de potjes tegen Psykick, moet ik mezelf wel verbeteren.

Je bedoeld die potjes die je gewonnen hebt :?:
Ik speel vooral op mijn originele KI1 en KI2 kast 😉
Na afloop had ik een aantal keren van Psykick verloren, vandaar ;)

Je hebt idd gelijk, als je al van hasan gaat verliezen dan heb je echt 'rock bottom' bereikt 😉
Jij moet rap gaan oefenen :D
gaat stiekem zelf rap oefenen :oops:
 
Marcosan30":2i58lhxg said:
Je hebt idd gelijk, als je al van hasan gaat verliezen dan heb je echt 'rock bottom' bereikt 😉
Jij moet rap gaan oefenen :D
gaat stiekem zelf rap oefenen :oops:

:mrgreen:
 
Back
Top