Baki
Shmup Veteran
Die SotC heb ik ook maar Okami vind ik als game en dus de ost helemaal niks. Ieder zijn ding uiteraard.
Ik wacht heel erg op Rondo of Blood van Mondo!
Ik heb van de Data-Discs releases 4 van de vinyl formaat arts aan de muur hangen in frames.
Dat is toch wel erg nice hoor. Ik luister ze trouwens wel. Streets of Rage 2 is echt een hele gave ost om zo nu en dan eens aan te knallen of Outrun!
Ik wacht heel erg op Rondo of Blood van Mondo!
Ik heb van de Data-Discs releases 4 van de vinyl formaat arts aan de muur hangen in frames.
Dat is toch wel erg nice hoor. Ik luister ze trouwens wel. Streets of Rage 2 is echt een hele gave ost om zo nu en dan eens aan te knallen of Outrun!





