waiwainl said:Zeer gaaf! Mooi spel vindt ik dat.
Van Mr. Orihara? 8)
Da Dude said:Mooie set man. Gigawing is een top spel.
btw, wat zijn die wit blauwe vellen recht op de foto? Score lijsten oid?
cthulhu said:Da Dude said:Mooie set man. Gigawing is een top spel.
btw, wat zijn die wit blauwe vellen recht op de foto? Score lijsten oid?
Dat zijn inderdaad twee scorelijsten. Nooit geweten dat die bestonden voor Giga Wing. Elke regel staat voor één score en aan het begin van elke regel kan je aangeven welk vliegtuig je hebt gebruikt.
cthulhu said:Drie hallen? Heb ik wat gemist?
@DaDude, jij woont gewoon te verAmterdam 30min en ZTM 45min....
Da Dude said:hahaha geweldig die ballen. Waar haal je die dan vadaan!
Da Dude said:Ik luister zelf geen soundtracks (behalve tijdens het gamen). Maar de album hoezen en soms die LP's zien er wel heel gaaf uit steeds!
Alleen daarom zou je ze willen, gewoon om op te hangen aan de muur