Ziet er uit als een prima monitor.
Heb zelf ook een monitor met S-video/Composit only en ziet er goed uit hoor. De limiting factor is vaak de console zelf (zoals de N64 die wollig beeld laat zien) en evt een slechte unshielded kabel.
Als je het echt naast RGB zou leggen dan zie je wel verschil, maar het is al zoveel beter dan een gewone TV of LCD!
Heb zelf ook een monitor met S-video/Composit only en ziet er goed uit hoor. De limiting factor is vaak de console zelf (zoals de N64 die wollig beeld laat zien) en evt een slechte unshielded kabel.
Als je het echt naast RGB zou leggen dan zie je wel verschil, maar het is al zoveel beter dan een gewone TV of LCD!

