What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Ziet er uit als een prima monitor.
Heb zelf ook een monitor met S-video/Composit only en ziet er goed uit hoor. De limiting factor is vaak de console zelf (zoals de N64 die wollig beeld laat zien) en evt een slechte unshielded kabel.

Als je het echt naast RGB zou leggen dan zie je wel verschil, maar het is al zoveel beter dan een gewone TV of LCD!
 
Vandaag mijn Hori rap v kai (hayabusa) ontvangen.
Was een aanbieding bij game outlet, €122- inc verzenden vond ik een mooi prijsje :D
 
Via Indigogo mijn geld opgemaakt.
Ik had de gpd Win 1, en een JXD S196.
Deze heb ik laatst verkocht om de GPD Win2 te bekostigen.

Foto is van internet.

gpd-win-2-windows-10-handhelds.jpg


Maar Marvel Vs Capcom en day of the tenticle (sinds vandaag) erop gezet. Fallout 4 gestreamed vanaf mijn PC. Het werkt allemaal lekker. geen ultra Resolutie als ik Call Of Duty lekker wil spelen, maar SF V gaat prima op hoogste kwaliteit
Mame draait lekker. MESS Heb ik even niet meer, omdat ik die externe harde schijf uit mijn klauwen liet vallen :evil: (Als iemand me kan helpen, dan hou ik me aanbevolen).


getimage.aspx
 
Da Dude said:
te veel. Kun je een leuke laptop voor halen :-)

Maar een laptop heeft weer geen stick + 6 buttons! En een onhandig scherm er aan, zit in de weg met gamen. :lol:
 
Back
Top