What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Mooie set man. Gigawing is een top spel.

btw, wat zijn die wit blauwe vellen recht op de foto? Score lijsten oid?
 
waiwainl said:
Zeer gaaf! Mooi spel vindt ik dat.
Van Mr. Orihara? 8)

Gekocht op Arcade Otaku...kon de verleiding niet weerstaan.

Da Dude said:
Mooie set man. Gigawing is een top spel.

btw, wat zijn die wit blauwe vellen recht op de foto? Score lijsten oid?

Dat zijn inderdaad twee scorelijsten. Nooit geweten dat die bestonden voor Giga Wing. Elke regel staat voor één score en aan het begin van elke regel kan je aangeven welk vliegtuig je hebt gebruikt.
 
cthulhu said:
Da Dude said:
Mooie set man. Gigawing is een top spel.

btw, wat zijn die wit blauwe vellen recht op de foto? Score lijsten oid?

Dat zijn inderdaad twee scorelijsten. Nooit geweten dat die bestonden voor Giga Wing. Elke regel staat voor één score en aan het begin van elke regel kan je aangeven welk vliegtuig je hebt gebruikt.

Dat is wel leuk voor toernooitjes oid. Gewwon een paar kopien maken om vol te schrijven.
Misschien ook wel leuk voor de arcadehallen van Hasan of Chris.
(wat leven we in een mooie wereld, 3 arcadehallen in Nederland, met alleen het luxe probleem dat ze zo ver weg zijn, en volle weekenden)
 
Drie hallen? Heb ik wat gemist?

Kopiëren/ scannen zou wel een goed idee zijn, ware het niet dat mijn scanner te klein is...volgens mij zijn ze A2 formaat.
 
@cthullu In Amsterdam Noord zit nu ook een arcadehal.
@DaDude, jij woont gewoon te ver :-) Amterdam 30min en ZTM 45min....
 
cthulhu said:
Drie hallen? Heb ik wat gemist?

Als je het bonami museum meetelt.

@DaDude, jij woont gewoon te ver :-) Amterdam 30min en ZTM 45min....

Dahkomp omdak hiero in ut Oshten wohn heh. Ik moet eerst over een Zandpad vodahk op zonne mooie harde we mag rieen :lol: :lol: :lol:
 
Kon het niet laten, Oni the Ninja Master (ook bekend als Metamoqester):

fHw4YbK.jpg
 
Ik luister zelf geen soundtracks (behalve tijdens het gamen). Maar de album hoezen en soms die LP's zien er wel heel gaaf uit steeds!
Alleen daarom zou je ze willen, gewoon om op te hangen aan de muur
 
Da Dude said:
Ik luister zelf geen soundtracks (behalve tijdens het gamen). Maar de album hoezen en soms die LP's zien er wel heel gaaf uit steeds!
Alleen daarom zou je ze willen, gewoon om op te hangen aan de muur

Ook precies de reden waarom ik er verschillende heb gekocht, luister ze eigenlijk ook niet, al staan ze wel gewoon tussen de 'gewone' LP's :)
Zien er gewoon gaaf uit!
 
Back
Top