What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

cthulhu":8iln66cd said:
Japanse Undercover Cops...me happy!

ee7Cxg1.jpg

Boxed?

Nee, gewoon losse PCB met copied art...zou anders nog veel duurder zijn geweest en dat heb ik niet over voor wat extra karton.

cthulhu":3di0we3n said:
Nee, gewoon losse PCB met copied art...zou anders nog veel duurder zijn geweest en dat heb ik niet over voor wat extra karton.

Ik ging er vanuit dat het de Sfc versie was, maar je hebt de PCB gekocht, beter!

Vandaag mijn Lenovo USB Modem ontvangen uit Engeland. Vond het maar aan de dure kant, maar het was de goedkoopste optie inclusief verzending, zo rond de €25. Alle Chinese namaakmodems werken niet onder Linux, wat nodig is voor de DreamPi waar ik het voor gebruik. Daarmee kun je via je Dreamcast inbelmodem, door middel van de USB modem en een Raspberry Pi verbonden aan breedband, verschillende Dreamcast games weer online spelen. Nu nog maar eens gaan zoeken naar een legit kopietje van Phantasy Star Online V2 NTSC-U, haha. De nodige boot disc accepteert geen CD-Rs. Meeste andere ondersteunde games hebben gelukkig geen boot disc nodig :twisted:

Omdat het nogal laat is deel ik maar even het eBay fotootje van de modem, voor wie 'm per se wilt zien :)
s-l1600.jpg

Nice. Ik twijfel nog, ga het waarschijnlijk toch niet gebruiken dus dat zou zonde zijn... ben een enorm Dreamcast fan maar ben niet zo'n online gamer...

Er is trouwens een prima USB drive oplossing voor de DC voor degenen die skippende GD drives hebben.

Dag Allemaal,

Vandaag heb ik mijn eerste 'referentie monitor' (JVC TM-H1700GU, 17-inch COLOR MONITOR) gekocht voor 25 euro :roll: :D. Uiteraard is Sony PVM / BVM 'the holy grill' en zeker een betere optie geweest, maar daar betaal je uiteraard veel meer voor :mrgreen:.

Deze vraag is offtopic, maar, wie oh wie heeft deze ook en kan mij vertellen wat de beste instellingen zijn voor deze monitor voor de ultieme game beleving? De S-Video kabels voor mijn consoles zijn nog niet gearriveerd en moet nog helaas doen met composite kabels :cry: :roll: :D.

tmh1700g.jpg

Hier de Specs:

750 Lines of Horizontal Resolution
Underscan to support multiplexer applications
16:9/4:3 Selectable Aspect Ratio
Multi-Format Compatibility: NTSC/PAL, 120V/230V AC
Big Screen, Small Cabinet Design
On-Screen Menu
Wired Remote Control
UL/CE Approved

Al hoewel ze vaak als de end all, be all worden gezien, is er zeker meer dan de Trinitrons. En 750 TV Lines in een 17" monitor is hartstikke mooi, zelfs al is het alleen S-Video en Composiet. Ga er gewoon goed op gamen, en waarschijnlijk ga je dan echt niet wakker liggen van het feit dat het geen RGB heeft.

Back