cthulhu":8iln66cd said:Japanse Undercover Cops...me happy!
![]()
Cageman":1zec7vku said:15 euro voor dat cabje? Briljant!
cthulhu":3di0we3n said:Nee, gewoon losse PCB met copied art...zou anders nog veel duurder zijn geweest en dat heb ik niet over voor wat extra karton.
Dankje wel, PascalP! Dat gaat zeker lukkenPascalP":2q0zwx35 said:erug gaaf, heb hem zelf ook, geniet ervan!
