lorre001":xzacryqp said:Da Dude":xzacryqp said:Nu nog SD Snatcher ;-)
Of heb je die al?
heb je niet goed naar de foto gekeken?
...maar of die in mijn collectie blijft weet ik nog niet. MG en firebird wilde ik compleet hebben, mooiste herinneringen aan.
NEEEE :shock: :?lorre001":ovdsbitd said:WOW mooie aankopen. Goede herinneringen aan. Verschikkelijk veel tijd in penguin adventure zitten en toen ik eindelijk bij 't einde was: prinses dood![]()
Ah, dat is zeker ook zo'n game die backwards compatible is in zwart/wit. Anders heb ik nog een originele in perfecte staat verkerend in doos SwanCrystal Smoke behuizing.waiwainl":26qq870g said:Wonderswan (color) multicartridge :mrgreen:
Eindelijk kan ik Judgement Silversword spelen![]()