What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Die 190 euro was na 11 biedingen en bijna dag voor eindtijd volgens mij. Dus zal wel stukje hoger geeindigd zijn.

Cool! SD Snatcher, Metal Gear en Metal Gear 2: Solid Snake...geweldige aankopen. Het is dat ik geen MSX heb, anders zou ik nog jaloers worden.

Super nice! Ik ken nog een cheat uit m'n hoofd voor Firebird/ Hino Tori. Geen idee meer wat het doet maar hier is ie: "hoihoihoinohoi"

Wonderswan (color) multicartridge :mrgreen:
Eindelijk kan ik Judgement Silversword spelen 🙏

Kun je max 16 roms via USB opzetten, vrijwel instant loading.
IAuoLAKm.jpg

2eKKQw9m.jpg

FYvO0Q7l.jpg

Arggg QUARTH!!!!!!
Zie hier 2 voudig kampioen QUARTH op de MSX beurs Tilburg :arrow: :dance:
Arggg memories..... :|

WOW mooie aankopen. Goede herinneringen aan. Verschikkelijk veel tijd in penguin adventure zitten en toen ik eindelijk bij 't einde was: prinses dood :(

lorre001":ovdsbitd said:
WOW mooie aankopen. Goede herinneringen aan. Verschikkelijk veel tijd in penguin adventure zitten en toen ik eindelijk bij 't einde was: prinses dood :(
NEEEE :shock: :?
Spoiler alert had goed geweest :shifty:
Nooit het einde gehaald namelijk :D

Damn, dat is best hard voor zo'n game. doorrennen anders is ze dood. wtf!!!

Wonderswan, Ik had de Zwart witr en ook een color. Met Final Fantasy e.d. erbij. geweldig ding. Linkshandig...no problem hahaha

waiwainl":26qq870g said:
Wonderswan (color) multicartridge :mrgreen:
Eindelijk kan ik Judgement Silversword spelen 🙏
Ah, dat is zeker ook zo'n game die backwards compatible is in zwart/wit. Anders heb ik nog een originele in perfecte staat verkerend in doos SwanCrystal Smoke behuizing.

Ik ben gisteren avond bezig geweest met een videokaart :)

Een oudje (GTX480) voorzien van een nieuw waterblokje.
pNe53Po.jpg

Het kaartje naakt en nieuwe jasjes:
buM92nq.jpg

De heatsinkjes die onder het GPU blok komen zijn te hoog, ik had geen dremel bij de hand, dan maar met een tang de heatsinkjes ingekort:
Q2zeLZ0.jpg

Blokjes en heatsinks erop!
oODNkle.jpg

En het kaartje met het waterblok en heatsinkjes:
Zc7LKkK.jpg

En een HighFlow backplate ervoor gefabriceerd :D
IV3EUFp.jpg

Nu we toch bezig zijn, gelijk een frontplate erbij heheh, dit voorkomt ook dat de heatsinkjes eraf vallen!
K30citn.jpg

fp8uORf.jpg

Dit komt in een systeempje die ik probeer af te krijgen voor The-Party in Eindhoven dit weekend :)

Nice Freddy, maar waarom zo'n oud beestje. Pricewise was ik voor een 780 gegaan, maar deze had je vast nog ergens rondslingeren :)

Zo'n uniblokje voor de GPU is wel nice, maar durf het meestal toch niet aan om zo'n ding te monteren. In plaats daarvan koop ik meestal FC blokjes bij mijn favo shop :P

Back