Casey120":1a6g6935 said:Donpachi, ,mooi man !
Eerste levels denk je eitje maar dan word ie toch ineens pittig .
Mijn eerste PCB omdat ie zo goedkoop was ...................toen nog !
Marcosan30":24fhlb3h said:Oeh pretty, mooie aanwinst man.
Hopelijk heeft een bijzonder duister persoon binnenkort de cps1 multi af![]()

Da Dude":289bjcd6 said:hahahahaha. Geweldig, welke games zijn leuk voor 4 personen?
ZeMMiK":ghwawmte said:Er zijn erg veel 4 player games op PS4...heb de grootste lol ermee
Nu heb ik genoeg controllers en een backup![]()