Marcosan30
Shmup Veteran
Gesus wat een beauty dayo, mag wat kosten maar dan heb je ook wat :mrgreen:
Cageman":3tcqergh said:gave TV, beau!
Persoonlijk vindt ik het prettig kijken en de games op 1440 p zien er superstrak uitcthulhu":3tcqergh said:Damn, mooi schermpje! Voegt dat het een gebogen scherm is ook daadwerkelijk iets toe?
lorre001":mmnab78i said:Geen autobomb +1
Gefeliciteerd vette titel weer
cthulhu":3v2b0ig6 said: