What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

Donpachi, ,mooi man !
Eerste levels denk je eitje maar dan word ie toch ineens pittig .

Mijn eerste PCB omdat ie zo goedkoop was ...................toen nog !
 
Casey120":1a6g6935 said:
Donpachi, ,mooi man !
Eerste levels denk je eitje maar dan word ie toch ineens pittig .

Mijn eerste PCB omdat ie zo goedkoop was ...................toen nog !

Ja, ik heb nu "had ik die spellen toen al gekocht"...beetje te lang gewacht.
Zeker pittig...de tweede baas is al aardig snel en nasty met z'n fokking laser.

Dan nu iets wat vandaag binnenkwam:

Cadillacs%252520%252526%252520Dinosaurs.jpg


De verkoper wilde er op Arcade Otaku eerst €800 voor vragen (had hij ervoor betaald), maar na een reeks posts over dat die prijs ietwat overdreven hoog was (gestart door mij overigens) had hij hem op Ebay gezet. Ik had wel eerst een bod gedaan via PM, maar dat was voor hem toch te laag.
Na een Snipe-actie van mij in de laatste 5-9 seconden heb ik hem dan toch in m'n bezit gekregen voor een bedrag lager dan mijn eerste bod op Arcade Otaku...tja, op Ebay krijg je ook niet altijd ergens de hoofprijs voor (gelukkig voor mij).
 
Kadootje van een collega.
Ik ga nu niet meteen games hoarden, maar alles wat ik verkoop. Wil ik ook ruilen voor snes of megadrive games. Dan heb ik wat meer keus. Ik zoek nog wel cheap een orginele (of 2) Megadrive controllers :mrgreen:

IMG_7851.JPG
 
Marcosan30":24fhlb3h said:
Oeh pretty, mooie aanwinst man.

Hopelijk heeft een bijzonder duister persoon binnenkort de cps1 multi af :D

Met wat mazzel draait in ieder geval de CPS1.5 zoals C&D, Punisher enzo straks op de cps2(multi).
CPS1 vereist nog een klein stukje hardware mod. (tussenbordje met DAC en YM2151/OKI)

Enige probleem nu nog met de hardware is dat er geen sprites getoond worden. De rest werkt al wel.
Mijn 68000 skills zijn wat roestig, en ik moet de hele hardware nog goed doorgronden.

Nu niet allemaal gelijk een multi kopen, dit kan nog wel een jaar duren ik kom tijd tekort.
 
foto%201_zps3xzrikb9.jpg

foto%202_zpsyyyfvxom.jpg

Er zijn erg veel 4 player games op PS4...heb de grootste lol ermee
Nu heb ik genoeg controllers en een backup :-)
 
Da Dude":289bjcd6 said:
hahahahaha. Geweldig, welke games zijn leuk voor 4 personen?


Brawl
Rayman
Towerfall!!!
Nidhogg Tournament (2 player)
Lara croft Temple of Orisis
Magica 2
DiabloIII

Dan komt binnenkort Gauntlet/Gangbeast wars er nog aan, dan steek ik de BBQ aan als pauze en dan hup weer door.



 
Leuk spul allemaal heren en/of dames! :) Ondertussen ben ik op zoek naar een betaalbare Atomiswave, maar tot die tijd moet ik het doen met het volgende:

WP_20150709_20_30_46_Rich.jpg

Gelukkig voor mij betekent het dat trage laadtijden gepaard gaan met lage prijzen :P
 
Ik ben er dan ook enorm blij mee. Heb enorm veel spijt gehad dat ik mijn oude set heb verkocht en de prijs was meer dan schappelijk; dus ik mag niet klagen.

Voordeel is ook dat het apparaat regio vrij is, dus ik kan zonder problemen titels uit Japan aanschaffen (die ook veel goedkoper zijn) en mijn collectie van spellen (relatief gezien) goedkoop uitbreiden. I'm a happy camper :)
 
OK, niet echt bezorgd door de post, maar wel met een big smile weggereden van het event:

Darksoft's CPS2 Multigame board, gemonteerd in/op deze CPS2 cartridge:

th_24e254c45c967986a4285d317851f094_zpshutjboz8.jpg
 
Back
Top