What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New logo contest!

Top design! Goed qua kleur ook, gelijk erop knallen :)


De oude banners waren rond 760*175 pixels geloof ik

Beetje afhankelijk van het thema van het board
 
Huidige thema schaalt beter met de resolutie (/venstergrootte) en is breder dan het oude thema. Oude thema was 800 pixels breed, en werd ook niet breder :)
 
Bestaande versie, iets gecropt en geschaald.
Als ik hem verder ga schalen gaan de proporties verloren en ziet het niet meer uit:




Smallere banner met een iets andere achtergrond:
Denk persoonlijk dat deze afmeting/verhouding wel geschikt is voor een banner

 
Da Dude":2rpigi1i said:
Deze doen, Ik ben helemaal voor!!!! :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow:
100% mee eens en het is meteen de coolste banner van het hele interweb. Goed bezig Pascal!
 
d":1yq3ypck said:
Da Dude":1yq3ypck said:
Deze doen, Ik ben helemaal voor!!!! :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow:
100% mee eens en het is meteen de coolste banner van het hele interweb. Goed bezig Pascal!

Thanks guys ;)
Jammer dat er niet meer inzendingen zijn, had ook graag gezien welke ideeën anderen voor ogen hebben!
 
Het spijt me echt, maar ben eerlijk gezegd een beetje uitgekeken op de 'Japanse zonnenstralen'....
 
Neglecta Fooorsu!":21qrsgd9 said:
Het spijt me echt, maar ben eerlijk gezegd een beetje uitgekeken op de 'Japanse zonnenstralen'....
Ja, dat heb ik ook. En we moeten echt niet gaan lijken op een banner van een ander forum/site, imho.
 
test2.png


testje
 
Dat zou er inderdaad moeten staan ja.

Traditioneel japans wallpaper, wat kanji en een stempel seal in de vorm van een candy
 
Kun je er eens een aantal kleurstellingen mee proberen? Deze is wat girly. Vind het design wel tof.
 
Back
Top