What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New logo contest!

cthulhu":21ec32nt said:
Ja ja, ik ben ontzettend trots op het resultaat (werkelijk het beste dat ik kan fabriceren).
Dan ben ik blij dat je geen grafisch ontwerper bent geworden :mrgreen:

Ik heb atm gewoon de tijd niet om iets te maken. Dan wordt het weer zo'n haastklusje wat hem toch niet wordt. Maar op het forum zijn al eerder mooie bannders geweest. Misschien dat daar ook nog wat tussen zit.
En ik vind die van PAscalP wel erg mooi. in groen

Da Dude":2uqv1svz said:
Ik heb atm gewoon de tijd niet om iets te maken. Dan wordt het weer zo'n haastklusje wat hem toch niet wordt. Maar op het forum zijn al eerder mooie bannders geweest. Misschien dat daar ook nog wat tussen zit.
En ik vind die van PAscalP wel erg mooi. in groen

Ik vind de oude banner ook nog gewoon erg tof ja ;)
Zeker een optie, zij het bijwerken naar de nieuwe frisse kleurstelling.

Cageman":2uqv1svz said:
Er komt nog maar weinig feedback zie ik.. :twocents-02cents:

Allereerst: cool dat je de effort neemt..! Zelf vind ik het ook teveel op het rklok logo lijken. Het is in de huidige vorm ook te hoog (zou groot deel van bovenkant forum in beslag nemen).

Afmetingen zijn zeer eenvoudig aan te passen, kleine moeite in Adobe Illustrator.
Ben zelf ook geen grafisch ontwerper van beroep, maar kan toch iets met mijn (zeer) beperkte Adobe skills, mocht iemand ideeën hebben kan ik dit natuurlijk proberen te verwerken.

WAUW, precies, deze, ff iets smaller maar deze is mooi! En als er meer komt, behalve dan zo'n Expresionistische van cthulhu :mrgreen: ;)

OF net als bij sommige fora, banner verandert als je refreshed.
Lekker druk hahahaha :ugeek:

Wil eigenlijk het SEGA logo in het scherm nog weghalen en iets anders van maken.
Ideeën?

Zoiets?

Vind Insert Coin wel beter, maar blijf erbij dat het teveel op het rklok logo lijkt. Zeker met die NAC. Ronnie heeft er een Astro op staan.

Cageman":lb6axsf7 said:
Iets in zwart/wit zou ook kunnen trouwens..? Even als ideetje?

Als je ideeën hebt wat er inhoudelijk in kan komen te staan graag ;)
Zit wel een beetje beperkt in mijn tijd gezien ik vanaf morgen op vakantie ben...

Alleen de achtergrond van het huidige ontwerp en de cab gekleurd ziet er ook best goed uit, komt ook het groen van het forum nog een beetje terug in de cab!
Maargoed, dan is het design zelf nog steeds een rklok look-a-lik

Er is toch wel een php mod die iedere 10 minuten de banner en de cab kan vervangen :)

PascalP":3qqk4hx7 said:
Wil eigenlijk het SEGA logo in het scherm nog weghalen en iets anders van maken.
Ideeën?

Zoiets?

Ja, win! Schitterend.
Maar ik wil graag het volgende in de groep gooien. Kan de banner wat korter, qua hoogte. Want vroegah was ik altijd eerst een pagedown aan het doen bij elke thread. Mij lijkt ongeveer een kwart van de hoogte van deze banner perfect. Qua breedte maakt het niet echt uit. Laten 'we' dit in één keer goed doen.
Gruwelijk banner hoor.

Cageman":9s0bvdza said:
Eens met korter. Moet weinig ruimte in beslag nemen.

Heb je een bepaalde resolutie of afmeting voor ogen die goed schaalt me de rest van de page?
Dan zal ik dit als basis nemen.

PascalP":1fgrt0c8 said:
Cageman":1fgrt0c8 said:
Eens met korter. Moet weinig ruimte in beslag nemen.

Heb je een bepaalde resolutie of afmeting voor ogen die goed schaalt me de rest van de page?
Dan zal ik dit als basis nemen.
Nee. :)

Nice :P

Zal wel eens wat proberen te schalen en proberen hoe het eruit ziet.
Anders knal je deze er alvast op om te zien hoe het uitziet en hoe hij schaalt op bijvoorbeeld een smartphone qua breedte?
(Weet hoeveel werk het is om een dergelijke aanpassing aan de site te maken?)

Back