Dan ben ik blij dat je geen grafisch ontwerper bent geworden :mrgreen:cthulhu":21ec32nt said:Ja ja, ik ben ontzettend trots op het resultaat (werkelijk het beste dat ik kan fabriceren).
Dan ben ik blij dat je geen grafisch ontwerper bent geworden :mrgreen:cthulhu":21ec32nt said:Ja ja, ik ben ontzettend trots op het resultaat (werkelijk het beste dat ik kan fabriceren).
Da Dude":2uqv1svz said:Ik heb atm gewoon de tijd niet om iets te maken. Dan wordt het weer zo'n haastklusje wat hem toch niet wordt. Maar op het forum zijn al eerder mooie bannders geweest. Misschien dat daar ook nog wat tussen zit.
En ik vind die van PAscalP wel erg mooi. in groen
Cageman":2uqv1svz said:Er komt nog maar weinig feedback zie ik.. :twocents-02cents:
Allereerst: cool dat je de effort neemt..! Zelf vind ik het ook teveel op het rklok logo lijken. Het is in de huidige vorm ook te hoog (zou groot deel van bovenkant forum in beslag nemen).
PascalP":3k80i2kx said:...mocht iemand ideeën hebben kan ik dit natuurlijk proberen te verwerken.
Cageman":lb6axsf7 said:Iets in zwart/wit zou ook kunnen trouwens..? Even als ideetje?
Ja, win! Schitterend.PascalP":3qqk4hx7 said:
Cageman":9s0bvdza said:Eens met korter. Moet weinig ruimte in beslag nemen.
Nee.PascalP":1fgrt0c8 said:Cageman":1fgrt0c8 said:Eens met korter. Moet weinig ruimte in beslag nemen.
Heb je een bepaalde resolutie of afmeting voor ogen die goed schaalt me de rest van de page?
Dan zal ik dit als basis nemen.