What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New logo contest!

Persoonlijk vind ik een groter gradiënt in kleuren interessanter om naar te kijken (bij de onderste valt het ook amper op om eerlijk te zijn) en bij de onderste mis ik de toegevoegde candy cab na het katakana...vond ik ook wel een leuke toevoeging.
 
Is er nog enige actie van iemand voor een logo of wordt een van de gestuurde logo's in dit topic gebruikt?

Ben wel een beetje klaar met het huidige logo ;)
 
Op mobiel moet je een keer een refresh doen. Of je cache leeg gooien. Mobiele telefoons houden graag veel data vast vanwege dataverbruik enzo.

Het oude logo is echt niet meer actief namelijk 8)
 
Wam! opeens heeft de site karakter en uitstraling 👏 Well done!
Roze/Paars vond ik ook erg mooi ogen. Lekker ballzy en springt er nog meer uit.
Misschien trekt dat dan ook meer vrouwen naar deze site :P
 
Chris,

Ga je nu Witte schirts met groene randen en het nieuwe logo maken?
Met forumnaam aub.

Dat weet je in het gamecenter weer wie-wie is.

000358310
 
Back
Top