PascalP":7a1ul15q said:
100% mee eens en het is meteen de coolste banner van het hele interweb. Goed bezig Pascal!Da Dude":2rpigi1i said:Deze doen, Ik ben helemaal voor!!!! :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow:
d":1yq3ypck said:100% mee eens en het is meteen de coolste banner van het hele interweb. Goed bezig Pascal!Da Dude":1yq3ypck said:Deze doen, Ik ben helemaal voor!!!! :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow:
Ja, dat heb ik ook. En we moeten echt niet gaan lijken op een banner van een ander forum/site, imho.Neglecta Fooorsu!":21qrsgd9 said:Het spijt me echt, maar ben eerlijk gezegd een beetje uitgekeken op de 'Japanse zonnenstralen'....