cthulhu":3svk3rnh said:We hebben een winnaar!!!
![]()
Da Dude":x744h7x1 said:Mooie banners Lekker groot Ik mis alleen een vewlix![]()
1 ding, het heeft iets veel weg van http://www.rklok.nl/ (niet rot bedoeld ofzo).
cthulhu":2rk1k9ar said:Helemaal vergeten mijn award winning design aan te passen aan het nieuwe kleurenschema...bij deze dan:
![]()
Da Dude":2pwv3ws6 said:Mooie banners Lekker groot Ik mis alleen een vewlix![]()
1 ding, het heeft iets veel weg van http://www.rklok.nl/ (niet rot bedoeld ofzo).
