A
Anonymous
Guest
Cageman":3f0yilp2 said:.... Enige in Nederland. ....
Geloof dat maar niet, er zijn er meer die een 'game shed' hebben. En sommigen nog veel groter dan wat ik van plan ben, met heel bijzondere klassieke cabs. Het rare is dat die mensen, die soms al vanaf begin jaren 90 games verzamelen, graag anoniem willen blijven. Nee, zo bijzonder wordt mijn gameroom nou ook weer niet, maar desalniettemin wordt het wel een pareltje.




