What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gameroom staat nu echt op stapel.

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
trailblazer800":1hc8b033 said:
Dat is een coulante gemeente! Bijna relaxed te noemen! Dus je kunt nu nog 90 m2 bijbouwen?

Ja, maar daar gaat nu 60 m2 voor de schuur vanaf. Houd ik nog 30 m2 over, voor een zwembad :lol: :lol:

pooyan":16arnss3 said:
trailblazer800":16arnss3 said:
Dat is een coulante gemeente! Bijna relaxed te noemen! Dus je kunt nu nog 90 m2 bijbouwen?

Ja, maar daar gaat nu 60 m2 voor de schuur vanaf. Houd ik nog 30 m2 over, voor een zwembad :lol: :lol:

Of een extra schuur om de cabs op te bergen die je tijdelijk niet gebruikt :-)

pooyan":2vxbnfxi said:
Houd ik nog 30 m2 over, voor een zwembad :lol: :lol:
Je hebt toch al een zwembad in de tuin? Of zwem je niet graag tussen de kikkers? :mrgreen:

OK mannen, de bouwvergunning is binnen! :lol: Eindelijk, dit heeft ruim 5 maanden geduurd, maar nu kan ik echt beginnen. YES.

Op de plaats van de schuur staat nu een carport, die moet dus wijken en ik ben vandaag begonnen om hem leeg te halen. Volgend weekend krijg ik hulp van een buurjongen met een trekker, wel zo makkelijk om de palen van de carport uit de grond te trekken. Jullie kunnen eindelijk foto's verwachten van dit alles.

Oh ja, ik heb tussendoor ook nog een Aero verkocht en afgeleverd: http://www.dragonslairfans.com/smfor/in ... pic=1925.0

De gameroom wordt trouwens echt een allround gameroom, met candy cabs (stuk of 3), classic cabs (stuk of 13), een Mame cab, een voetbal tafel, een Pachinko en Pachislo en één of twee flipperkasten (heeft iemand nog een leuke flipperkast te koop?). voor ieder wat wils dus.

ckong":2adq75zb said:
De gameroom wordt trouwens echt een allround gameroom
[...]
voor ieder wat wils dus.
"Te huur voor feesten en partijen"? 😉

Ben benieuwd naar de progress-pics, maar gratz met het eindelijk verkrijgen van de vergunning! :mrgreen:

Mooi op te horen dat alles rond is Erik, ben reuze benieuwd man! :)

edit:

En wat een fantastische roadtrip weer :shock: 8) 8)

Vet nieuws Erik! Hele gave roadtrip idd en veel succes met het verwezenlijken van je droom ;) Ik hoor wel wanneer het bier koud staat hehe..

Deze week de carport weggehaald. Ik maak van de bouw van de gameroom een redelijk uitgebreid verslag op het forum van DLF, in het engels, dus wie dat wil volgen, kan het daar lezen. Het kost me teveel tijd om het op twee forums neer te zetten.

dexx":1anrwg4p said:
dit is mega cool :) ik ben heel benieuwd hoe die gameroom wordt :D

Ongeveer zo:

gameroomlayout06092010.jpg

Met genoeg ruimte voor een voetbaltafel, 3 candy cabs, een aantal classics, een flipperkast en een plekje met bureau om wat met consoles te kunnen klooien.

holy moly :shock: it's huge.. awesome, ik ga een keer bij je buurten als alles klaar is, ok? ;)

dexx":1b16posb said:
holy moly :shock: it's huge.. awesome, ik ga een keer bij je buurten als alles klaar is, ok? ;)

Natuurlijk, iedere gamer is welkom. En zodra de gameroom klaar is houd ik een Nozomi meet.

ckong":3fhd6qwz said:
dexx":3fhd6qwz said:

Natuurlijk, iedere gamer is welkom. En zodra de gameroom klaar is houd ik een Nozomi meet.

ok dan :D let US know when you're ready :mrgreen:

Erik, heb je ook een legenda bij je ontwerp? Neem aan dat in het lege gedeelte je grasmaaier komt te staan?;)

ruderudie":1at9uob8 said:
Erik, heb je ook een legenda bij je ontwerp? Neem aan dat in het lege gedeelte je grasmaaier komt te staan?;)

Ja, inderdaad, grasmaaier, fietsen, tuingereedschap en dergelijke. Maar ook een kleine werkplaats om aan mijn kasten en gameboards te kunnen werken.

Het mooie is dat de hele schuur geïsoleerd wordt, met verwarming. Ik kan er dus het hele jaar terecht. En over het gedeelte van de gameroom komt een zolderverdieping (de schuur wordt 5,5 meter hoog), ook voor opslag van tuinmeubelen en zo. Één ding heb ik wel geleerd inmiddels, je hebt nooit genoeg bergruimte.

Grondwerk gedaan

CIMG4661.jpg

CIMG4679.jpg

CIMG4690.jpg

Later deze week wordt de fundering aangelegd, maar ik moet eerst aanvoerbuizen aanleggen voor G/W/E en data.

Back