waiwainl said:Vanaf heden update ik post #1 niet meer, maar kun je de laatste versie hier vinden: https://www.shmup.eu/multigamecartidges/![]()
waiwainl said:Vanaf heden update ik post #1 niet meer, maar kun je de laatste versie hier vinden: https://www.shmup.eu/multigamecartidges/![]()
PascalP said:waiwainl said:Vanaf heden update ik post #1 niet meer, maar kun je de laatste versie hier vinden: https://www.shmup.eu/multigamecartidges/![]()
Nice, indrukwekkende lijst!
Enkel komt de M92 multi van Brizzo en niet van Apocalypse voor zover ik weet
En er was toch ook een andere dude aan een Saturn ODE aan het werken?
waiwainl said:Ik zal'm toevoegen. Die kende ik nog niet.
Waarom is ie beter? De PI2Jamma werkt prima voor mij.
waiwainl said:Waren er al games die 24-bit RGB ondersteunden dan?
PascalP said:PSIO pre-orders zijn weer open, vraag is alleen voor hoe lang...
Heb een mail gehad om 00:15 vannacht, en nu (7:10) kun je nog steeds bestellen![]()