What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Console drive/cartridge/game vervangers - overzicht

poekiepoekie":2e6nk3ai said:
Deze zal wel niet meetellen: http://www.arcadomaniashop.com/epages/e ... 1%20MVS%22 .Geen idee wie die maakt...Of is dat die van Darksoft?

Nope, dat is een chinese 161-in-1, daar zitten wel veel games in, maar wel "vast". Het idee van deze lijst is units waar je zelf kunt beslissen welke game(s) je er op zet.

Plus deze XXX-in-1 units zijn ook niet representatief voor goede werking van de games, vaak schort er nog wel e.e.a. zeker qua performance.
De meeste van de units in deze lijst zorgen ervoor dat de games even snel, dan wel sneller geladen kunnen worden.
 
Kleine heads-up: http://ps-io.com zit nu op 99% :-)

Gaat 98 EUR incl. shipment kosten. Meeste games werken, alleen multi-disc nog niet.
Voorlopig meerdere keren per maand firmware updates beschikbaar. Alle problemen worden in FW opgelost.
Het vereist een one-time soldeer actie (en trace cuts).
 
Ja dat dacht ik dus ook. Nu staat er dat ze al sold out zijn.

Countdown timer was glitchy dus preorders zijn allemaal al weg. In februari opnieuw proberen .... :evil:
 
Timer was zo geprogrammeerd dat die overal precies om 12.00 af zou lopen, maar dan lokale tijd. In sommige landen is het eerder 12.00 dan hier dus ja dan gaat het fout he :vomit:
 
Timer gereset en gekoppeld aan server tijd volgens die thread. :-)

"Pre-Orders Available in 2 hours 27 minutes"
 
http://www.psxdev.net/forum/viewtopic.php?f=17&t=838&start=540#p7869

Fedor wrote:
If you can tell anything about it at all at this point, can you tell when the next batch will be availble approx. (beside the 50 units for tommorow)?


After this odd 50 because of the countdown clock error, the next batch will be hopefully early February, and there will be no limit on it as this was intended to be mass assembled pre-production run. Sorry for any inconvenience the timer may have caused, but the new code running at the moment should be stable. Thanks.
Er zijn d'r genoeg dus geen paniek. 8)
 
Pff, waarom niet gewoon een betaalde pre-order! Iedereen die boven de eerste batch aantal komt, is dan direct de volgende keer aan de beurt. Zucht, nu krijg je dezelfde rat-race als met GDEMU.

Donderdag om 17:00 overigens weer een kans.. dan zit ik gvd in een vliegtuig :roll:
 
Ik had dit niet anders verwacht. Techneuten zijn erg slecht in commercieel denken. En ook al doe je eerst een kleine run, communiceer daar dan goed over. Wederom #FAIL. Ik wacht wel even af tot dit product fatsoenlijk beschikbaar is. Ik heb het niet zo op een uur F5-en en dan alsnog achter het net vissen ;)
 
Snap er geen zak van van die timer...
Gisteren nadat de eerste batch fout was gegaan telde hij af tot vandaag (26-11) 12.00 lokale tijd.
Iets later telde hij af tot 13.00
Als ik nu kijk duurt het nog 7 uur en 7 minuten, dus 15.00
 
Ik netjes om 15.00 naar die site, product kiezen, land selecteren en betalen met paypal. Mn account gegevens ingevuld en hoppa product sold out. :roll:

Probeer het in februari nog wel een keer...
 
Vliegtuig vertraagd - maar ik zag voornamelijk weer een nieuwe timer.
Vervolgens was het ook bij mij al om 15:00 uitverkocht :(
 
Back
Top