Ab79
Cabinet Dweller
Vast al wel bekend bij sommigen hier maar er is een prototype klaar van de Neo Geo Multigame cartridge.
De MVS versie dan. Ik ga t.z.t. voor de AES versie.
http://www.arcade-projects.com/forums/i ... &pageNo=68
De MVS versie dan. Ik ga t.z.t. voor de AES versie.
http://www.arcade-projects.com/forums/i ... &pageNo=68