What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcades in Nederland

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
He waar heb ik die 6 player daytona eerder gezien...... Bij mij in de garage!! :D
K.. het was een droom, staat helaas nog steeds in het Ngc :?
 
Hey leuke foto's van de FairPlay Terschelling
Ik heb daar vroeger 2 zomers mee gedraaid
Daytona staat er nog en de flipperkasten
De rest is vervangen door ticket automaten en grijpkranen
De jeugd van tegenwoordig spelen pacman en donkey kong liever op hun mobieltje,
Als ze het überhaupt spelen...........
 
[quoth="Marcosan30"]He waar heb ik die 6 player daytona eerder gezien...... Bij mij in de garage!! :D
K.. het was een droom, staat helaas nog steeds in het Ngc :?[/quote]


Hey, hey, hey! Wat bedoel je met helaas?

Nu weet ik wel zeker dat ie van ons een 8 player moet worden, dit kan natuurlijk niet hehe
 
Psykick":imcf2dev said:
Nu weet ik wel zeker dat ie van ons een 8 player moet worden, dit kan natuurlijk niet hehe
Wat een k..zooi is dit nou weer! Ik dacht dat we uniek waren! Haha!

HA! 8-player it will be! Te bewonderen op het Versus event!!!

:mrgreen:
 
Mooie wallpaper van Duke Nukem, toch maar even weggehaald i.v.m. formaat Da Dude :)

8-player Daytona, makkie.
 
Formaat van foto's en plaatjes makkelijk tegenwoordig aan te passen met de [fimg] tag :D
 
Back
Top