What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcades in Nederland

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Jeez wat voor hardcore gamer hebben ze daar voor het uitbaten van de arcades ingehuurd? Moet wel een liefhebber zijn gezien de selectie, niet echt ietsvoor de kids anno 2011 maar voor de euros hoeft ie het toch niet te doen als alles inclusief is. Wel erg cool dat zoiets nog in een park in nl staat.
 
ruderudie":3hjlu2q6 said:
Jeez wat voor hardcore gamer hebben ze daar voor het uitbaten van de arcades ingehuurd? Moet wel een liefhebber zijn gezien de selectie, niet echt ietsvoor de kids anno 2011 maar voor de euros hoeft ie het toch niet te doen als alles inclusief is. Wel erg cool dat zoiets nog in een park in nl staat.

volgens mij hadden/hebben ze 5 outrun machines in het hele park staan.
 
Da Dude":3gs3l80f said:
En volgens mij geven ze niet veel geld uit aan nieuwe cabs

klopt :), maarre ik vind dit wel gaaf.. ik weet trouwens nog wel een mini arcade in ZEIST (piramide van austerlitz).. hier staan ook wel wat classics :mrgreen:
 
Dit zal niet zo snel terugkomen in nederland:

japanese-arcade-2.jpg

108.jpg

arcadecabinets.jpg

toch maar sparen om naar Japan te gaan voordat het daar ook verwijnt.
Ik hoop dat toch nog met eigen ogen te zien.
 
Die bovenste foto is van de arcade in Shinjuku, die is nu helaas gesloten.

Heb nog zoveel pics van Japanse arcades, zal binnenkort eens wat uploaden.
 
Da Dude":1e05tzdn said:
graag.


p.s. gaan die arcades daar (en in de USA) zo hard achteruit in aantallen?

nou hier in las vegas niet hoor, damn.. wat een ARCADE heaven :)
ik heb zelfs 1tje gevonden met Japanse games, heb pics en video's ervan.. maar uploaden DOE ik pas thuis,
dus even geduld nog :mrgreen:
 
Maar weer eens naar de film geweest in Cinestar Enschede. Gelijk ff gechecked wat ze aan arcade hadden staan. Naast wat gok en airhockeyspul deze:

Sega Rally 3 twin. Wel gave racing cab met LCD's
foto2.jpg


Deadstorm Pirates van Namco. Enorme deluxe kast, 2 persoons shooter. Mooie graphics op een groot LCD scherm
foto3.jpg


En een SUPER lelijk ding waar je half achterover in ligt en dat 2 euro per play was dus ik heb hem niet geprobeerd. aan de attract mode te zien was het een soort van FMV iets (??) Ik heb geen idee maar ik had ook geen zin om er 2 euro in de doen. Typhoon:
foto1.jpg
 
Sega Rally 3. op naar enschede,

maare die Typhoon, zitten daar 2 blowers op of zijn dat de speakers?
 
ff gezocht, blijkbaar is het helemaal geen game maar een motion dinges. Het zijn dacht ik wel blowers aan de zijkant ja. Blij dat ik er geen 2 euro in gegooid heb want ik ben toch niet zo kapot op dat soort dingen, net als die vage spaceshuttle sims enzo die wel eens op de kermis staan en rollercoaster sims.

 
Toffe foto's Martijn! Filmpje pakken en wat arcadeshit? Perfect toch? :D
 
updatetje voor de mensen die het nog niet weten, ikzelf kom er net achter dat Hommersons funland is verhuist, die zit nu tegenover de bart smit, Arcade is in mijn ogen wel meer kindervriendelijk.
 
We require what we desire --> arcades

dexx":2ebz93g7 said:
nou hier in las vegas niet hoor, damn.. wat een ARCADE heaven :)
ik heb zelfs 1tje gevonden met Japanse games, heb pics en video's ervan.. maar uploaden DOE ik pas thuis,
dus even geduld nog :mrgreen:


Ben je al thuis? Ben benieuwd naar de piccas!
 
trailblazer800":2rudkej0 said:
We require what we desire --> arcades

dexx":2rudkej0 said:
nou hier in las vegas niet hoor, damn.. wat een ARCADE heaven :)
ik heb zelfs 1tje gevonden met Japanse games, heb pics en video's ervan.. maar uploaden DOE ik pas thuis,
dus even geduld nog :mrgreen:


Ben je al thuis? Ben benieuwd naar de piccas!

ja HELAAS (ach ja ook niet echt hoor) ben ik weer thuis :)
ik zal eens wat piccas van ARCADE stuff op de webspace gooien.

EDIT: en zucht.. vergat erbij te zetten.. EN VIDEO'S!! ;)
 
Ik was dit weekend met me gezin in Centerparks het Meerdal.
En de arcadehal daar was goed gevult.

Ik zal zsm de foto's plaatsen, maar de NSF carbon was wel de favoriet van me kids en ik
 
In Horst? Dat is hier om de hoek en ik weet het niet... :$

Die kast staat overigens ook op Airport Eindhoven volgens mij, daar boven voor het panoramadak in de kantine zeg maar...
 
Hey,

elke Centerparks heeft wel een arcadehal.
Daar zitten er 2 naast elkaar. Maar vlakbij Horst ja.

3101_need-for-speed-carbon-twin_std.jpg

Deze was wel erg vet:
332005202.jpg


Ik zal de foto's zsm plaatsen.
 
Back
Top