ruderudie":3hjlu2q6 said:Jeez wat voor hardcore gamer hebben ze daar voor het uitbaten van de arcades ingehuurd? Moet wel een liefhebber zijn gezien de selectie, niet echt ietsvoor de kids anno 2011 maar voor de euros hoeft ie het toch niet te doen als alles inclusief is. Wel erg cool dat zoiets nog in een park in nl staat.
Da Dude":3gs3l80f said:En volgens mij geven ze niet veel geld uit aan nieuwe cabs
Da Dude":1e05tzdn said:graag.
p.s. gaan die arcades daar (en in de USA) zo hard achteruit in aantallen?
dexx":2ebz93g7 said:nou hier in las vegas niet hoor, damn.. wat een ARCADE heaven
ik heb zelfs 1tje gevonden met Japanse games, heb pics en video's ervan.. maar uploaden DOE ik pas thuis,
dus even geduld nog :mrgreen:
trailblazer800":2rudkej0 said:We require what we desire --> arcades
dexx":2rudkej0 said:nou hier in las vegas niet hoor, damn.. wat een ARCADE heaven
ik heb zelfs 1tje gevonden met Japanse games, heb pics en video's ervan.. maar uploaden DOE ik pas thuis,
dus even geduld nog :mrgreen:
Ben je al thuis? Ben benieuwd naar de piccas!