What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcades in Nederland

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
vandaag gespot in de amusementhal van duinrel

een of ander schietspel :
IMG_20131124_113001.jpg

fruit ninja
IMG_20131124_112933.jpg

sea wolf
IMG_20131124_112915.jpg

diverse
IMG_20131124_112805.jpg

Sega Rally
IMG_20131124_112730.jpg

Ford Racing
IMG_20131124_112711.jpg

sorry voor de hele slechte foto, dit is 18 wheeler, bankje was helemaal gescheurd
IMG_20131124_112637.jpg

The amazing magic Hammer
IMG_20131124_112614.jpg

Boxer
IMG_20131124_112605.jpg

een mislukte bruce lee :
IMG_20131124_112551.jpg
 
...arcade van duinrell. daar ben ik jaren 90 toch veel geweest, wat stonden daar destijds mooie games.
 
het was in ieder geval niet veel soeps meer, er stond ook nog 2 van die race motor games waar je tegen elkaar kon
en de rest allemaal van die kasten om beertjes te grijpen en munten te schuiven.
 
Die Bruce Lee ziet er wel echt gruwelijk uit, zie hem eens schreeuwen :lol:

als er interesse is kan ik volgend weekend wel wat pics van de arcade in zandvoord maken, is tenslotte maar 1 dorp verder.
ik ben ooit eens een topic begonnen om alle arcades op een site in kaart te brengen met fotos etc, geen idee of het vol te houden is daar sommigen geen lang of succesvol leven beschoren is. misschien leuk om er voor NL weer eens mee te beginnen?
 
RoOd, ik weet dat er al een internationale variant is waar alle arcades op staan.
Tevens is er een Belgische, incl een kaart...

zal dat linkje eens opzoeken vd week en hier posten ;)
 
ah nou relaxed dat zou weer een hoop werk schelen en uitnodigen om een roadtrip te doen :)
 
sombetzki":1xpbpprd said:
RoOd, ik weet dat er al een internationale variant is waar alle arcades op staan.
Tevens is er een Belgische, incl een kaart...

zal dat linkje eens opzoeken vd week en hier posten ;)

Was 'm ook al aan het zoeken, kon niet meer op de naam komen. De lijst is ongeveer 1500+ arcades groot.
 
zoals ik dacht is dat zo groot dus niet te onderhouden tenzij je er regelmatig aan werkt en ze update. laatste updates 2002 en eerder....

dan weten we in ieder geval dat dat concept niet werk :P
 
Toch maar eens een tripje naar de zuiderburen maken. Kwaliteit nog niet naar gekeken maar in ieder geval een hoop aanbod, thanks voor die link
 
RoOd":2w4oi66p said:
Toch maar eens een tripje naar de zuiderburen maken. Kwaliteit nog niet naar gekeken maar in ieder geval een hoop aanbod, thanks voor die link

En jullie zuiderburen zijn niet van de moeilijkste 😉
Als je een tripje maakt mag je altijd iets laten weten :D
 
De arcade hallen die nog de moeite zijn zijn in Oostende, Middelkerke en Blankenberge.
 
flay":3tsfcdn4 said:
De arcade hallen die nog de moeite zijn zijn in Oostende, Middelkerke en Blankenberge.


hhmm dat hele rondje zou me 6,5 uur rijden kosten en dan heb ik nog niks gespeeld...een combinatie met een nachtje Antwerpen klinkt al een stuk beter :D
 
Er is ook nog een mooie jaren 90' arcade in Terschelling, volgens mij alleen geopend in de zomer.

img1780lx.jpg


img1783w.jpg


img1788z.jpg


img1790i.jpg


img1792oj.jpg


img1793l.jpg
 
Back
Top