sombetzki":1xpbpprd said:RoOd, ik weet dat er al een internationale variant is waar alle arcades op staan.
Tevens is er een Belgische, incl een kaart...
zal dat linkje eens opzoeken vd week en hier posten![]()
RoOd":2w4oi66p said:Toch maar eens een tripje naar de zuiderburen maken. Kwaliteit nog niet naar gekeken maar in ieder geval een hoop aanbod, thanks voor die link
flay":3tsfcdn4 said:De arcade hallen die nog de moeite zijn zijn in Oostende, Middelkerke en Blankenberge.