What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. legztec

    Nieuw Project 2 : Ibara mini dedicated

    Hout kan zwaar zijn. Plastic zou ook kunnen maar zou in de kosten lopen en bovendien is het lang niet zo bewerkelijk voor een hobbie bob. Candy's zijn vaak een combinatie van staal en plastic en zijn ook nog vrij zwaar. Beelscherm grootte t.o.v. gewicht zijn ze wel veel lichter dan houten kasten.
  2. legztec

    Almighty's retro Heaven

    Je gaat me toch niet vertellen dat je nooit gehoord heb van: Dodonpachi Dangun feveron Esprade Guwange Progear Espgaluda Ibara en zo zijn er nog een aantal. Cave heeft bijna alleen maar goede shmups. Zeker de moeite waard om ze eens te checken!
  3. legztec

    Nieuw Project 2 : Ibara mini dedicated

    Jawel hoor alleen kan ik me daar niets anders bij voorstellen dan alleen een Cave logo als artwork. Alle ideen zijn welkom, plaatjes of verwoorde beschrijvingen zijn welkom. Ik moet zowizo nog een 2de set artwork maken.
  4. legztec

    Nieuw Project 2 : Ibara mini dedicated

    Uiteraard van hout. Als ik hem af heb zet ik de artwork en bouwtekeningen online zodat je m ook kan maken. Ik moet alleen nog zien welke artwork aangezien ik 2 verschillende ga bouwen maar de artwork van 1 maar online ga plaatsen.
  5. legztec

    Site geopend van nieuwe Konami shooter : Otomedius

    Dai ou jou back label toch? Wat ik niet begrijp is wat die japaners hebben met anime vrouwtjes en shmups???? Zelfs de nieuwe Dononpachi komen zulke vrouwtjes bij kijken. Zo zonde vind ik dat bij die game! Ik bedoel ik vind het in veel games passen en de art work is meestal super maar in elke...
  6. legztec

    Mario tune

    Hij's niet meer te zien. .... :roll:
  7. legztec

    Nieuw Project 2 : Ibara mini dedicated

    Na het Mini Naomi Project heb ik mede dankzij vele goede reacties besloten een vervolg projectje te beginnen. Nu zal het onmogelijk worden om het vorige project te overtreffen maar ik zal er iig net zo veel plezier aan beleven :). Ik heb de artwork al zo goed als klaar en ben nu bezig om de...
  8. legztec

    Retro SpelComputer Beurs 20-04-08''De Stolp te Apeldoorn''

    Ik ben wel even geweest maar heb niets gekocht.
  9. legztec

    Nieuwe aanwinst :D

    Ik heb er ook niet naar betaald gelukkig. Een full original kit kost bijna het dubbele van wat ik betaald heb. Ik heb geen 100 euri over voor een how to play sticker en een doos :P . Maar als ik zo'n doos en de sticker ergens tegen kom voor een redelijke prijs zal ik ze niet laten liggen.
  10. legztec

    Nieuwe aanwinst :D

    Is bovendien de basis voor mijn nieuwe project :D Helaas heb ik nog niet de mogelijkheid om hem te testen aangezien mijn superneo 29 gerepareerd moet worden. Iemand in de buurt van Arnhem met een jamma cab?? :P
  11. legztec

    Retro SpelComputer Beurs 20-04-08''De Stolp te Apeldoorn''

    Zoals het er nu uitziet kom ik ook ff kijken.
  12. legztec

    Laatst gespeelde Retro titel?

    Mike tyson's punch out blijft nog steeds leuk na al die jaren. Ik heb het spel op mijn PSP staan nu en herleef die tijd weer alleen dan mobiel :P
  13. legztec

    psp stuk :(

    unbricken schijnt vrij makkelijk te zijn met een pandora battery. Het probleem dat ie heeft na de val zal daar waarschijnlijk niet mee opgelost zijn.
  14. legztec

    Nieuw houten kast project. Mini Naomi Uni (56k warning)

    Ff met youtube lopen vogelen. Ik had deze nog op mijn telefoon staan :p
  15. legztec

    Hij is er! Sega New Astro - mijn 1e Candy...

    Jah cool he? Volgens mij een killercabs inkoop actie.
  16. legztec

    Street Fighter IV

    Ik probeel het nieuws een beetje bij te houden. Ik moet zeggen dat SFIV er geweldig uit ziet. Effecten en camera movement is allemaal helemaal super. Een heel klein minpuntje grafisch is dat de koppen tot op belachelijk lelijk zijn en dat chun li er uit ziet als een bodybuildster. Qua...
  17. legztec

    KOF XII

    Er stond me iets van bij dat SNKP naar buiten had gebracht dat het een mix van 2d en 3d zou zijn http://www.kotaku.com.au/games/2007/09/ ... irmed.html Daarom mijn theorie. Btw als je Rumble fish 1 en 2 naast elkaar houd zie je duidelijk vooruitgang in de animatie. KOF XII zou de...
  18. legztec

    KOF XII

    ff een HD versie van het filmpje: http://www.gametrailers.com/player/30832.html Toen ik m hd zag viel het me op dat de motion erg op die van Rumble fish leek. Ik kan het niet met zekerheid zeggen maar zoals ik het nu zie hebben ze de zelfde technologie gebruikt. Hints waren bij mij waren de...
  19. legztec

    Almighty's retro Heaven

    Ik vind die r-type al erg gaaf. Hoe zien die andere er uit? Heeft iemand plaatjes van de andere?
  20. legztec

    Laatst gespeelde Retro titel?

    Ik heb me afgelopen week een beetje verdiept in Dodonpachi. Het spel had ik al een keer eerder geprobeerd in mame maar ik begon het afgelopen week pas echt te waarderen. En omg wat zijn de latere levels fucking moeilijk zeg! Bullit hell FTW :D
Back
Top