What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Retro SpelComputer Beurs 20-04-08''De Stolp te Apeldoorn''

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Smoesjes Gameholic! Ik ging er ook pas om 5 uur in en stond 3,5 uur naast m'n nest om een uur in de auto te zitten. Dedication 8)
 
LOL :)

Beter gezegd; wat zijn jullie nieuwe aankopen? Was er veel goede stuff te koop?
 
Gameholic":3k8qibdz said:
LOL :)

Beter gezegd; wat zijn jullie nieuwe aankopen? Was er veel goede stuff te koop?

Zelf niet veel bijzonders gekocht haha.
Ook de prijzen waren belachelijk hoog en er was weinig import.
2 NES games gekocht en Castlevania voor de advance(import).
Zat nog te twijfelen voor een Mario/Yoshi kart(zie foto) maar uiteindelijk toch maar niet gedaan.
Neh de beurs in Duitsland was vele malen beter en ook meer import stuff.
 
Paar DC en een paar Megadrive titels, had nog een doosje liggen van eerder gekochte shite op ebay, al met al een leuk doosje.
 
Back
Top