What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe aanwinst :D

legztec

Puzzle Mastermind
ibarapcb.jpg


Is bovendien de basis voor mijn nieuwe project :D
Helaas heb ik nog niet de mogelijkheid om hem te testen aangezien mijn superneo 29 gerepareerd moet worden.
Iemand in de buurt van Arnhem met een jamma cab?? :P
 
Geinig, maar niet een full kit zo te zien?

Ik zit ook weer te twijfelen over een Ibara kit, de soundtrack alleen al is genoeg reden wat mij betreft. Gisteren ook toevallig Battle Garrega gespeeld, ook van Raizing en je ziet de duidelijke invloeden, dan wel copygedrag in Ibara.
 
Ken":1qwujwsm said:
Geinig, maar niet een full kit zo te zien?

Ik heb er ook niet naar betaald gelukkig.
Een full original kit kost bijna het dubbele van wat ik betaald heb.
Ik heb geen 100 euri over voor een how to play sticker en een doos :P .

Maar als ik zo'n doos en de sticker ergens tegen kom voor een redelijke prijs zal ik ze niet laten liggen.
 
Cool hoor, het is even wennen en geen echte CAVE game als het aankomt op gameplay, maar dat is juist wel refreshing.
 
Back
Top