What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Site geopend van nieuwe Konami shooter : Otomedius

Otomedius wordt dit jaar ook in japan uitgebracht voor de Xbox 360.
De Xbox 360 wordt zo onderhand een echte shmup console met titels als Raiden Coll. , Ketsui en Dodonpachi Dai Ou Jou.

De enige "maar" in dit verhaal is dat de titels waarschijnlijk niet regio vrij zijn.
 
Dai ou jou back label toch?

Wat ik niet begrijp is wat die japaners hebben met anime vrouwtjes en shmups????
Zelfs de nieuwe Dononpachi komen zulke vrouwtjes bij kijken. Zo zonde vind ik dat bij die game!
Ik bedoel ik vind het in veel games passen en de art work is meestal super maar in elke shmup zitten ze tegenwoordig.
Wtb shmup waarin machine tegen machine vecht!
 
legztec":3ivkj16t said:
Dai ou jou back label toch?

Wat ik niet begrijp is wat die japaners hebben met anime vrouwtjes en shmups????
Zelfs de nieuwe Dononpachi komen zulke vrouwtjes bij kijken. Zo zonde vind ik dat bij die game!
Ik bedoel ik vind het in veel games passen en de art work is meestal super maar in elke shmup zitten ze tegenwoordig.
Wtb shmup waarin machine tegen machine vecht!

Zéér mee eens, in sommige shoot'm ups is het wel leuk voor een keer maar het ziet er naar uit dat elke shoot'm up in een Moé saus gedipt word.

De artwork is trouwens van Mine Yoshizaki voornamelijk bekend van Keroro Gunso, alleen daarom zal deze game wel aandacht krijgen gezien de populairiteit er van.

En de 360 die steeds meer Shoot'm ups krijgt? Van de ene kant verwacht ik het wel, is het niet een bitch om voor de PS3 te programmeren uiteindelijk of zien ze toch wel heil in dat er ook vraag naar is voor de 360 doelgroep? Menig minnend Shoot'm up Xbox bezitter kon er van dromen namelijk tegenover het PS2 aanbod.

En hoi, ik post ook eens weer wat. :)
 
Ik trek de stijl slecht en heb sowieso weinig met horizontale shooters... dus mja :roll:.
 
Back
Top